شناسهٔ خبر: 67730986 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حفظ منافع کشور نیازمند وحدت ملی است - اکونیوز

اقتصاد ایران: کرمان_ امام جمعه کرمان گفت: حفظ منافع کشور نیازمند وحدت ملی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمان که در محل مصلای امام علی (ع) این شهر برگزار شد گفت: دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و به دوران پس از انتخابات رسیدیم که متناسب با آنچه جمهوری اسلامی، خون شهدا و ارزش‌های اسلامی می‌طلبد با سه مسئله مواجه هستیم.

وی افزود: اولین مسئله انسجام و وحدت ملی کشور در سایه ارزش‌های دینی تحت فرمان رهبری انقلاب است که باید همدلی و هماهنگی قوای سه گانه و نهادهای مؤثر و مراکز حساس فرهنگی سیاسی کنار هم قرار گرفته و قدرت جمهوری اسلامی را روز به روز برای یاس دشمنان و امیدواری دوستان بیشتر کنند.

وی با اینکه حفظ منافع کشور نیازمند وحدت ملی است؛ تصریح کرد: کشور ما ارزشی است و محور انسجام هم ارزش‌های الهی، انسانی و انقلابی است که باید به آن توجه داشت و بر همین مبنا باید منصب‌ها را به افراد واگذار و یکدیگر را یاری کرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دولت و مردم در کنار سایر قوا به حفظ ارزش‌های اسلامی بپردازند و دشمن را ناکام بگذارند گفت: وقتی ارزش‌ها حفظ شد راه نفوذ دشمن بسته و او ناامید شده و شکست می‌خورد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، با اشاره به نسل‌کشی در غزه گفت: رژیم جعلی در این جنگ طولانی و خانمان‌سوز شکست خورده، اما دنبال این است با گذشت زمان بخشی از شکست خود را جبران کند.

وی افزود: قتل عام مردم بیگناه، رژیم جعلی اسرائیل را به فروپاشی نزدیک تر و در نظر مردم دنیا منفور می‌کند.

وی با اشاره به ماجرای ترور ترامپ با اشاره به اینکه نمایش مضحک ترور نافرجام ترامپ با هدف بُرد داخلی برای آمریکایی‌ها و گرم کردن تنور انتخابات و هم بُرد خارجی برای غفلت افکار عمومی از قتل عام در غزه بود، گفت: اما آنقدر مضحک و ساختگی بود که داخل و خارج آمریکا متوجه آن شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما