شناسهٔ خبر: 67729501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای مهم برای هدایت انسان به سمت خوبی‌ها و بازدارنده از گناهان و زشتی‌ها است و فعالان این عرصه به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر اظهار داشت: خداوند نخستین آمر به معروف و نهی از منکر است از این رو هر فردی که این عمل را انجام دهد، به نوعی کار خدایی کرده است.
 
وی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) نیز در راستای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تحقق یافته و این خود نشان از جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
 
امام جمعه بوشهر همچنین عملیات تروریستی داعش در عمان علیه عزاداران حسینی را محکوم کرد.
 
آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: در استان بوشهر عوامل برگزاری دهه اول محرم از جمله هیات‌های مذهبی، جامعه مداحان و بانیان مسجد‌ها و حسینه‌ها نقشی ارزشمند و ستودنی ایفاء کردند.
 
خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین از رسانه‌های دیداری و شنیداری برای پوشش برنامه‌های دهه اول محرم قدردانی و بر لزوم پیروی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در راستای وحدت ملی و حرکت در منظومه ولایت تأکید کرد.
 
وی افزود: حرکت در مسیر اصول نظام جمهوری اسلامی و وحدت ملی و ولایی از اولویت‌های جامعه بوده و باید مورد توجه همگان باشد.
 
آیت الله صفایی بوشهری همچنین با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان، این شورا را نگهبان اسلامیت و انتخابات نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد.

نظر شما