شناسهٔ خبر: 67729345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پرواز ستاره آینده‌دار سپاهان به اروپا؛

پدیده فوتبال ایران سرخ‌پوش می‌شود؟

ملی‌پوش جوان سپاهان احتمالا فصل آینده با پیراهن یک تیم اروپایی به میدان می‌رود.

صاحب‌خبر -


به گزارش تابناک، سپاهان در کنار اینکه خریدهای پر سر و صدا و گران‌قیمتی انجام داده، اما در کنارش بحث درآمدزایی را هم با فروش مهره‌های جوان خود دنبال می‌کند و در نقل و انتقالات زمستانی گذشته نیز محمد قربانی را در ازای دریافت یک میلیون یورو به اورنبورگ روسیه فرستاد، اما قرار است یک مهره جوان دیگرش را به یک باشگاه اروپایی بفروشد و درآمدزایی بیشتری داشته باشد.

محمدجواد حسین‌نژاد که زیر نظر ژوزه مورایس پیشرفت چشمگیری داشت و تبدیل به پدیده فوتبال ایران شد و حتی به پیراهن تیم ملی هم رسید، به طور جدی مورد توجه باشگاه ستاره سرخ بلگراد قرار گرفته و روند مذاکرات برای انتقال او از سپاهان به این تیم مطرح اروپایی دنبال می‌شود.

این بازیکن پس از اینکه یک‌بار در لیگ بیست و دوم فرصت بازی به دست آورد و از آکادمی باشگاه سپاهان به سطح اول فوتبال ایران رسید، در فصل اخیر تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی طلایی پوشان شد و در 21 مسابقه لیگ برتر و پنج دیدار لیگ قهرمانان به میدان رفت که توانست در رقابت‌های آسیایی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد تا این نمایش او را مورد توجه باشگاه‌ ستاره سرخ بلگراد قرار بدهد.

 روند مذاکرات باشگاه ستاره سرخ بلگراد با سپاهان خیلی سخت دنبال می‌شود، چرا که طرف ایرانی درخواست مبلغ چشمگیری داشته و به همین دلیل مذاکرات فعلا به نتیجه نهایی و نزدیک شدن به مرحله قرارداد نرسیده است.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان هنوز هیچ اظهار نظری درباره احتمال انتقال پدیده 21 ساله خود به ستاره سرخ بلگراد نداشته، اما گفته می‌شود عدد چشمگیری که در بحث سقف قرارداد نیز به آنها کمک می‌کند، عاید طلایی پوشان خواهد شد و به حساب‌شان می‌آید.

حسین‌نژاد همراه با تیمش به اردوی پیش فصل در ترکیه نرفته و در ایران مانده تا احتمالا مراحل انتقال به ستاره سرخ بلگراد دنبال شود ولی با وجود موانع و روند سخت مذاکرات باشگاه اروپایی با سپاهان، به نظر می‌رسد در نهایت این جابه‌جایی انجام خواهد شد.

این ستاره نوظهور و خوش تکنیک که طی یکسال اخیر در دو مسابقه مقابل قطر و هنگ‌کنگ نیز برای تیم ملی به میدان رفته، این شانس را دارد تا ماجراجویی خود در فوتبال را همراه با ستاره سرخ بلگراد دنبال کند و بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

نظر شما