شناسهٔ خبر: 67728979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس‌جمهور منتخب بر وفاق و همدلی متمرکز شود

امام جمعه تیران و کرون گفت: رئیس‌جمهور منتخب مدیریت کشور را بر وفاق و همدلی بین همه مردم، اقوام و گروه‌ها متمرکز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین رشیدیان امروز_جمعه بیست و نهم تیر_در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران اظهار کرد: مردم از رئیس جمهور جدید مطالبات و تقاضاهایی دارند که بخشی از آن در وعده‌های انتخاباتی او وجود داشت.

وی افزود: وفاق و همدلی بین مردم و گروه‌های مختلف کشور از جمله مطالبات عمومی است که دولت جدید بین مردم نقاط مختلف و اقوام تفاوتی قائل نشود و با نگاه جامع و یکسان به دغدغه‌ها رسیدگی کند.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه دوستی و محبت بین مردم لازم است، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب مدیریت کشور را بر وفاق و همدلی بین همه مردم، اقوام و گروه‌ها متمرکز کند و نگذارد تفرقه به وجود آید.

حجت الاسلام رشیدیان تفرقه را آسیبی جدی برای کشور بیان کرد و و اذعان داشت: در تیم مدیریتی و رسیدگی به دغدغه‌ها و مطالبات عمومی رعایت اصل انصاف و دوری از موضوعات تفرقه‌آمیز راه را برای اداره کشور باز خواهد کرد.

وی با اشاره به وعده انتخاباتی رئیس جمهور در خصوص اجرای برنامه توسعه هفتم کشور، گفت: اجرای این برنامه بالادستی و کارشناسی شده توسط همه قوا مورد تاکید رهبر انقلاب بوده و رئیس‌جمهور منتخب نیز به این موضوع در تبلیغات اشاره کرد.

امام جمعه تیران و کرون یادآور شد: همه قوا و مسئولان کشور در اجرای این برنامه نقش دارند اما دولت سهم بالاتری داشته و مسئولان نسبت هفت فصل آن توجه کرده و به آن بپردازند.

وی به اتفاقات بین‌المللی اشاره کرد و گفت: حملات اخیر یمن به اسرائیل و تخریب امکانات آن‌ها یک اتفاق بسیار مهم بوده که توانسته دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: مقاومت ملت‌های مظلوم علیه ظالمان عالم و حمله به آنان باعث شده که شکست جدی را تجربه کرده و بزودی شاهد نابودی اسرائیل و آمریکا جنایت کار باشیم.

نظر شما