شناسهٔ خبر: 67728785 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

برترینهای بخش بانوان مسابقات جودوی قهرمانی منطقه ۶ کشور اعلا... -

اقتصاد ایران: زاهدان_ در پایان رقابت های بانوان مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور، نفرات برتر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان رقابت‌های بانوان مسابقات جودوی قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶ کشور، که با حضور شش استان و ۱۲۰ ورزش کار جودو در زاهدان برگزار شد، نفرات اول تا سوم هشت وزن شرکت کننده در بخش نوجوانان و هفت وزن شرکت کننده در بخش جوانان معرفی شدند.

بخش نوجوانان

در وزن ۴۸- کیلوگرم به ترتیب خانم‌ها «محدثه قدیری» از استان اصفهان رتبه اول، «نازنین زینب آزادی» از استان اصفهان نفر دوم و به طور مشترک «ستایش نصیریان» از استان سیستان و بلوچستان و مریم ثنائی منظم از یزد رتبه سوم را کسب کردند.

در وزن ۴۴- کیلوگرم به ترتیب «سارا بوستان» از استان یزد، «نازنین هاشمی» از اصفهان و «اسرا براهویی» از استان سیستان و بلوچستان مقام‌های اول تا سوم را به نام خود ثبت کردند.

در وزن ۴۸- کیلوگرم «مهسا شکرالهی» از استان اصفهان رتبه اول، «نجمه اکبری» از استان اصفهان رتبه دوم و مشترکا «آتنا رضایی» از استان کرمان و «زهرا شیبک» از استان سیستان و بلوچستان رتبه سوم را بدست آورند.

در وزن ۵۲- کیلوگرم به «ساغر کیماسی» از استان اصفهان رتبه اول، «فاطمه سبا حداد صالحی» از کرمان رتبه دوم و مشترکا «یگانه سرحدی» از استان سیستان و بلوچستان و «مهلا خیرمند» از استان کرمان رتبه سوم ابن بخش را کسب کردند.

«ستایش جلال الدین» از استان اصفهان رتبه اول، «فاطمه شکیبا» از استان یزد رتبه دوم و مشترکا «مینا کریم کشته» از سیستان و بلوچستان و «یگانه حیدری» از استان چهار محال و بختیاری رتبه سوم وزن منفی ۵۷ کیلوگرم را بدست آوردند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم نیز «شینا یوسف نژاد» از استان یزد رتبه اول، «هستی زاهدی» از استان یزد رتبه دوم و مشترکا «فاطمه آقا بابایی» از استان چهارمهال و بختیاری و «سارا هزار روسی» از اصفهان نیز رتبه سوم این بخش را بدست آورند.

همچنین «فاطمه باقری» از استان یزد، «ساجده مولایی» از استان اصفهان رتبه‌های اول و دوم و همزمان «غزل باقر زاده» از استان چهارمحال و بختیاری و «نیایش حاجی بابازاده» از استان یزد رتبه سوم وزن منفی ۷۰ کیلوگرمی را کسب کردند.

در ادامه این مسابقات «آیدا کمال» از استان اصفهان و «فاطمه دهقان» از استان سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه‌های اول تا دوم و همزمان «ملیکا باقری» از استان کرمان و «هستی هاشمیان» از استان یزد رتبه سوم بخش وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم بخش نوجوانان این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر بخش جوانان

در وزن ۴۸- کیلوگرم براساس نظر داوران «مینا عبادی شرودانی» از استان اصفهان رتبه اول، «ملیکا طیب» از استان یزد رتبه دوم و همزمان «هدیه پیروند» از استان چهارمحال و بختیاری و «فاطمه زهرا پیراسته» از استان سیستان و بلوجستان رتبه سوم را کسب کردند.

به ترتیب «فاطمه حسینیان» از استان اصفهان، «فاطمه عباسی زاده» از استان کرمان و همزمان «زهرا عبیدی» از یزد و «مریم معنایی» از استان اصفهان رتبه‌های اول تا سوم وزن منفی ۵۲ کیلوگرم را بدست آوردند.

در وزن ۵۷- کیلوگرم نیز «مینا گودرزی» از استان اصفهان رتبه اول، «فاطمه هنر بخش» از یزد رتبه دوم و مشترکا «نسترن حسن زاده» از استان چهار محال و بختیاری و «نوال دندش گرگیچ» از استان سیستان و بلوچستان رتبه سوم این بخش از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۶۳- کیلوگرم هم «یگانه رجبی» از استان اصفهان نفر اول، «زهرا معنایی» از استان اصفهان نفر دوم و همزمان «نگار سرگزی» از استان سیستان و بلوچستان و «مطهره هرکی» از خراسان جنوبی نفرات سوم این بخش شدند.

«زهرا شهبازی» از استان اصفهان اول، «زهره رنج بر» از استان کرمان دوم و «فاطمه انتشاری» از استان یزد نفر سوم در وزن ۷۰ – کیلوگرم رده جوانان این دوره از مسابقات شدند.

در وزن ۷۸ – کیلوگرم هم «فائزه صالحی» از استان اصفهان، «زهرا رنج بر» از کرمان و «آلما هاشمی» از استان یزد به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن ۷۸ + کیلوگرم نیز «زهرا کلانتری» از استان یزد رتبه اول، «زهرا محمدی» از استان یزد رتبه دوم و همزمان «ستاره هزاره» از استان سیستان و بلوچستان و «راضیه سبزکار» از استان خراسان جنوبی رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

آغاز مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور در بخش آقایان از صبح امروز

رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان از آغاز مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور در بخش آقایان خبر داد.

مجید پیراسته در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بعد از پایان رقابتهای بانوان، از ابتدای صبح امروز جمعه رقابت ۱۲۰ نوجوانان وجوانان حودو کار در رده وزنی‌های تعیین شده در زاهدان آغاز شده است.

وی ادامه داد: با حضور سرپرست دبیر کلی فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان منطقه ۶کشور به میزبانی سیستان و بلوچستان و در شهر زاهدان از صبح دیروز پنج شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ در حوزه بانوان آغاز شد.

پیراسته اظهار کرد: این دوره از مسابقات با همکاری فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، استانداری، ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بسیج ورزشکاران سیستان و بلوچستان و فرمانداری و اداره ورزش و جوانان زاهدان و شبکه استانی هامون در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور ۲۴۰ ورزشکار خانم و آقا در این دوره از مسابقات، خاطر نشان کرد: در این مسابقات ورزشکاران استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان حضور دارند.

رئیس هیئت جودو و دفاع شخصی سیستان وبلوچستان، گفت: با توجه به توانمندی ورزشکاران جودو استان سیستان و بلوچستان، امیدواریم تعداد قابل توجهی از مدال‌های این دوره از مسابقات را ورزشکاران استان کسب کنند.

نظر شما