شناسهٔ خبر: 67728155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

روزهای سخت سعید مهری در آپوئل

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:دیوید گایگو، سرمربی جدید آپوئل، برای لیست اروپایی خود، روی نام سعید مهری خط قرمز کشید.به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آپوئل خود را برای آغاز مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند. این تیم باید روز سه شنبه و در دور نخست این پیکارها، به مصاف پتروکوم هینستسی مولداوی برود.

برای همین منظور، آپوئل می بایست طبق قوانین یوفا، اسامی بازیکنان خود جهت شرکت در این مسابقات را ارسال کند که در این فهرست، آنها می توانند نام 17 بازیکن خارجی را وارد لیست کنند و از آنجایی که قهرمان قبرس 23 بازیکن خارجی در اختیار دارد، باید 6 نفر از لیست اروپایی کنار گذاشته می شدند.

در نتیجه، دیوید گایگو، سرمربی جدید آپوئل که جانشین ریکاردو ساپینتو شده، روی نام سعید مهری خط قرمز کشید تا او به همراه پنج بازیکن دیگر، حداقل تا پایان دور مقدماتی و پلی آف، نتوانند در بازی های اروپایی برای آپوئل به میدان بروند.سعید مهری که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد، هنوز نتوانسته است که به تمرینات آپوئل اضافه شود و با توجه به اینکه این تیم سرمربی خود را نیز تغییر داده، این موضوع کاملا به ضرر لژیونر استقلالی تمام شده و حتی آینده او را در خطر قرار داده است.

رسانه گل قبرس نوشته است که مهری وضعیت چندان خوبی در آپوئل ندارد و احتمال ادامه حضور او در این تیم نیز سخت به نظر می رسد. باید دید که پس از پایان دوران نقاهت این بازیکن، سرمربی جدید آپوئل چه تصمیمی درخصوص مهری اتخاذ خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما