شناسهٔ خبر: 67728127 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس:

تجمع مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر

گودرزی گفت: این برنامه فرهنگی و مذهبی رأس ساعت ۱۷ از مسجد شهدا آغاز و سپس از مسیر بلوار سیبویه و در پایان در امامزاده ابراهیم گرد هم آمده و به عزاداری خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، تجمع گروه‌های مردمی آمران به معروف و ناهیان از منکر امروز جمعه مورخ ۲۹ تیرماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: یکی از برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در راستای احیا، اجرا و ترویج فرهنگ فریضتین است.


وی ادامه داد: این برنامه به مناسبت سوم شهدای کربلا و دهه امر به معروف و نهی از منکر با حضور رئیس ستاد استان حضرت آیت‌الله دژکام دامت‌برکاته در قالب حرکت دسته عزاداری سیدالشهدا (ع) توسط آمران به معروف و ناهیان از منکر انجام خواهد شد.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد گودرزی تأکید کرد: هدف این برنامه تعظیم شعائر الهی با رویکرد تقویت حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی است.


وی خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی و مذهبی رأس ساعت ۱۷ از مسجد شهدا آغاز و شرکت‌کنندگان ضمن برپایی مراسم عزاداری از این مسجد واقع در ابتدای خیابان ۹ دی به سمت خیابان حضرتی حرکت کرده و سپس از مسیر بلوار سیبویه و در پایان در امامزاده ابراهیم گرد هم آمده و به عزاداری خواهند پرداخت.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
دانلود
<div id="video-display-embed-code_441320" ><script type="text/JavaScript" src="https://shiraze.ir/fa/news/play/embed/164549/441320?width=400&height=300"></script></div>
 

انتهای خبر/224224

نظر شما