شناسهٔ خبر: 67727380 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مسئولان قضایی استان بوشهر با چندین خانواده نیازمند زندانی دیدار کردند

مسئولان قضایی استان بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با چندین خانواده نیازمند زندانی دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان-مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و مدیر کل زندان‌های استان با چندین خانواده نیازمند زندانی در شهرستان دشتستان دیدار کرد.

مهرانگیز در این دیدار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده‌ها قرار گرفت و ضمن رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات ویژه‌ای جهت رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

در این دیدار‌ها رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه ضمن دلجویی این خانواده‌های نیازمند به آن‌ها بسته‌های معیشتی و هدایای نقدی اهدا کرد.

رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مردمی بودن مردم داری این نظام و انقلاب گفت: رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از مدیران جهادی این استان است که کمتر از دوسال اقدامات بسیار ارزشمند و بزرگی در استان انجام داده از جمله سرکشی به ۲۵۰ خانواده زندانی نیازمند و رسیدگی به مشکلات معیشتی آن‌ها با کمک‌ها و دستورات ویژه ایی که صادر کردند.

وی افزود: از دیگر اقدامات بزرگ رئیس کل دادگستری استان بوشهر احیای حقوق عامه و حقوق مردم است که در برخی موارد با مدیران متخلف برخورد داشته است و این کار‌های ارزشمند برای مردم انجام داده است.

رضایی در ادامه گفت: جا دارد در اینجا از اقدامات خوبی که مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر برای مردم این استان انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما