شناسهٔ خبر: 67727194 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد:

پرتکراترین کلیدواژه در بیانیه گام دوم «جوان» است

عابدی گفت: پرتکراترین کلیدواژه در بیانیه گام دوم جوان است که نشان‌دهنده نقش انکارناپذیر جوانان در منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «اکبر عابدی» مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در آیین افتتاح دوره میثاق بسیج دانشجویی استان یزد که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار داشت: برای برگزاری دوره فتح الفتوح و میثاق تلاش شد تا تمام جوانب برای ایجاد فضای رشد و تربیتی به بهترین شکل ممکن اتفاق بیافتد. چرا که معتقدیم رسالت ما تربیت نیرو‌های در تراز انقلاب اسلامی است و بر خود لازم می‌دانیم شما را به این سطح برسانیم.

اکبر عابدی افزود: برگزاری دوره‌های میقات، آرمان، طرح ولایت و فتح الفتوح نشان دهنده اهتمام ما به آموزش و رشد نیرو‌های انقلابی است.

وی تاکید کرد: البته رسالتی هم به دوش شما است که در طول مدت دوره که در جوار امام رضا (ع) حضور دارید نهایت استفاده را از اساتید و محتوا‌ها ببرید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم چهار عظمت یعنی پیروزی انقلاب اسلامی، مسیر طی شده بعد از این پیروزی، چشم انداز پیش رو و نقش جوانان مومن در این سه عرصه را به ما گوشزد می‌کنند.

عابدی گفت: پرتکراترین کلید واژه در بیانیه گام دوم جوان است که نشان دهنده نقش انکار ناپذیر جوانان در منظومه فکری مقام معظم رهبری است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اعلام کرد: توصیه من به شما جوانانی که تا این حد مورد توجه رهبر انقلاب هستید این است که برای گسترش مخاطبان خود و نیز کار جدی برای انقلاب برنامه ریزی داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما