شناسهٔ خبر: 67727006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار گناوه:

انشعاب غیرمجاز آب خانه باغ‌ها قطع شود

فرماندار شهرستان گناوه گفت: دهیاران با همکاری آب و فاضلاب نسبت به قطع انشعاب‌های غیرمجاز به‌خصوص خانه باغ‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، محمدتقی صفری در نشست بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی با دهیاران، اظهار کرد: باید تلاش شود وضعیت پیش آمده کنونی قطعی آب و کم‌آبی روستاها با تدابیر لازم برطرف شود.

وی افزود: دهیاران با همکاری رئیس اداره آب و فاضلاب ضمن برنامه‌ریزی جهت راهکارهای اساسی و کارهای فرهنگی صرفه‌جویی آب توسط روستاها، نسبت به قطع انشعاب‌های غیرمجاز به‌خصوص خانه باغ‌ها و ساخت و سازهای غیرمجاز اقدام کنند.

فرماندار گناوه ادامه داد: در صورتی که دهیاران نسبت به قطع انشعاب‌های غیرمجاز اقدام نکنند، باید پاسخگو باشند.

صفری با تاکید بر نظارت و کنترل جدی بر کارواشی‌ها، عنوان کرد: در صورت زیاده‌روی در مصرف آب در کارواشی‌ها، آب آن‌ها قطع شود.

وی از دهیاران خواست در کنار کارهای عمرانی، نسبت به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به ظرفیت و چشم‌انداز زیبای ساحل و جاده ساحلی در مسیر روستاهای ساحلی خلیفه، مال قائد و قلعه حیدر، دهیاران باید از این ظرفیت مهم با مشورت کارشناسان و حتی شهرها و روستاهای دیگر، نهایت استفاده و بهره‌وری لازم ببرند.

صفری خواستار اطلاع‌رسانی زمان‌بندی نوبت آب به مردم شد و از ساکنان در روستاها خواست نسبت به آبگیری در مخازن خود اقدام کنند.

منبع: فارس

نظر شما