شناسهٔ خبر: 67726105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رکوردشکنی و مدال طلا، آرزوی قهرمان پارالمپیک توکیو در پاریس

ظریفه ملک‌پور

قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته پرتاب نیزه گفت: با آمادگی خوبی که دارم تلاشم بر این است که در دومین حضورم در پارالمپیک در پرتاب نیزه علاوه بر کسب مدال طلا، رکوردشکنی نیز داشته باشم.

صاحب‌خبر -

سعید افروز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت افت رکوردش در مسابقات جهانی ژاپن و شرایطش برای کسب مدال در پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: در مسابقات جهانی ژاپن با آمادگی بالایی حضور نداشتم که البته ضرورت هم نداشت با صددرصد آمادگی در این مسابقات شرکت کنم. در این مسابقات ۱۰ سانتی متر افت رکورد داشتم که با این وجود در پرتاب نیزه به مدال طلا دست پیدا کردم. بعد از مسابقات جهانی ژاپن بدون این که وقفه‌ای در تمرینات داشته باشم در طول هفته ۶ جلسه کار بدنسازی و ۴ جلسه تمرینات پرتاب دارم تا بهترین عملکرد را در پارالمپیک پاریس داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: من یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در پارالمپیک پاریس هستم و برای رسیدن به این هدف شبانه روز تمرین می‌کنم. البته به جز کسب مدال طلا در پرتاب نیزه، به دنبال رکوردشکنی در پارالمپیک پاریس نیز هستم و این یکی از بزرگترین آرزوهای من است.

قهرمان پارالمپیک توکیو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا همراه مربی تخصصی خود در پارالمپیک پاریس حضور خواهید داشت؟ گفت: چون یکی از شانس‌های کسب مدال طلای کاروان در پارالمپیک پاریس هستم مشکلی برای حضور مربی تخصصی‌ام در این بازی ها نیست و از این نظر نگرانی وجود ندارد و همراه مربی تخصصی‌ام در پرتاب نیزه در پارالمپیک حضور پیدا خواهم کرد.

افروز درباره تجهیزات و شرایط اردوهای آماده سازی اظهار کرد: این دوره از نظر تجهیزات و امکانات شرایط خوبی داریم و تمریناتم را بدون هیچ گونه مشکل و دغدغه‌ای از نظر داشتن نیزه در آفتاب انقلاب پشت سر می‌گذارم و روند کار نسبت به گذشته راضی کننده است. حتی از جهت اسکان و تغذیه نیز این دوره شرایط خوب است و کمیته ملی پارالمپیک حمایت خوبی از ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس دارد.

وی در پایان اظهار کرد: شرایط تمرینات این دوره خیلی خوب است و سعی دارم بهترین رکورد در پرتاب نیزه را در پارالمپیک پاریس به ثبت برسانم.

انتهای پیام

نظر شما