شناسهٔ خبر: 67725811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار ایلام:

همه مدیران استان ایلام برای خدمات رسانی در اربعین پای کار باشند

ایلام-استاندار ایلام گفت: همه مدیران استان ایلام برای خدمات رسانی در اربعین پای کار باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان ایلام، اظهار داشت: با توجه به گرمای شدید امسال، از امروز هر کس وظیفه خود را به درستی انجام دهد تا خدمات‌دهی به زوار در بالاترین حد باشد.

وی افزود: این کمیته‌ها باید از روز شنبه در محل کار حضور یابند و بیشترین فعالیت را داشته باشند تا مشکلی در خدمات‌دهی به زوار نداشته باشیم.

استاندار ایلام یادآورشد: امسال هر شهرستان یک ستاد معین اربعین دارد و تمامی مدیران کل، در ستاد اربعین مستقر خواهند شد و یاری‌گر فرماندار در خدمات‌دهی به زوار خواهند بود.

ربیس ستاد اربعین استان با تاکید بر این‌که اینکه میانگین کلی نمره مدیران استان خوب بود، گفت. فرماندهی میدان اربعین، واحد است و به دلیل این‌که امورات بسیار زیاد است باید تصمیم‌گیری‌ها هم واحد باشد.

وی اضافه کرد: سامانه جامع مدیریت راهپیمایی پارکینگ برای «شفاف‌سازی هزینه پارکینگ» و «مدیریت هوشمند» یک الگوی مناسب برای استان‌های زائرپذیر خواهد بود و در صورت راه‌اندازی این سامانه هیچ‌گونه وجهی از هیچ راننده‌ای دریافت نمی‌شود. شنبه ۶ مردادماه این سامانه به‌صورت آزمایشی وارد مدار می‌شود.

استاندار ایلام بیان داشت: علاوه بر سامانه جامع مدیریت پارکینگ، نرم‌افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، نرم افزار اجرایی سامانه جامع مدیریت مواکب، مدیریت انبار و مانیتورینگ زنده از جمله نرم‌افزارهای بسیار خوب در اربعین است.

نظر شما