شناسهٔ خبر: 67725725 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تردد بیش از ۱۰ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی در دهه اول محرم

مدیرکل راهداری کرمانشاه ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه ضمن اشاره به افزایش چشمگیر تردد در دهه اول محرم از پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰ هزار مسافر در دهه اول محرم ۱۴۰۳ از پایانه مرزی خسروی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی گفت: در دهه اول ۱۰ هزار و ۵۰۲ مسافر از پایانه مرزی خسروی تردد کردند.

وی افزود: هم اکنون تعداد زائران به صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین المللی نیز هم انفرادی و هم به صورت کاروانی انجام می‌شود.

کهریزی درباره آماده سازی پایانه مرزی خسروی عنوان کرد: تعمیرات مجموعه سرویس‌های بهداشتی، اجرای ۶ هزار متر سایبان جدید جهت آسایش تردد زوار اربعین، راه اندازی و استارت سیستم سرمایشی، نصب ۷۰ درصد از مه‌پاش‌ها و روشنایی مسیر انجام شده و این مرز آماده تردد زوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره آماده سازی محور‌های مواصلاتی گفت: عملیات خط کشی در محور بزرگراه کربلا و مسیر‌های اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) در حال انجام است و اقداماتی از جمله بروزرسانی سیستم روشنایی، ایمن سازی نقاط پرحادثه، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها و... درحال انجام است.

کهریزی در پایان درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی گفت: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی (ع) وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما