شناسهٔ خبر: 67725688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مشاوره حقوقی رایگان حقوقدانان بسیجی به ۱۲۰۰ شهروند خراسان شمالی

مسئول بسیج حقوق‌دانان خراسان‌شمالی گفت: تاکنون به هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان توسط این سازمان مشاوره حقوقی ارائه شده است.

صاحب‌خبر -

محمد خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی اظهار کرد: در سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه استان، طرح حقوق‌یار به منظور ارتباط بین حوزه و پایگاه اجرا می‌شود.

وی افزود: در این طرح ۲۴ حوزه بسیج مشخص شده و حقوق‌دانان بسیجی بخشی از وقت خود را برای رفع مشکلات حقوقی حوزه در آنجا می‌گذارند.

مسئول قشر بسیج حقوق‌دانان سپاه خراسان‌شمالی ادامه داد: ارائه مشاوره حقوقی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای بسیجیان نیز از برنامه‌های انجام شده توسط این سازمان هستند.

خدابخش با تاکید بر اهمیت پرونده‌های قضائی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات قشر بسیج حقوق‌دانان، ایجاد و تشکیل گروه‌های صلح و سازش بوده که تاکنون توانسته‌اند در جلب رضایت ۵۰ تن از شاکیان خصوصی موفق باشند.

وی در ادامه گفت: تاکنون چندین اردوی جهادی در مناطق روستایی و همچنین میز خدمت در نمازهای جمعه به منظور آموزش مسائل حقوقی به مردم برگزار شده‌است.

مسئول قشر بسیج حقوق‌دانان سپاه خراسان‌شمالی تصریح کرد: این سازمان توانسته به هزار و ۲۰۰ نفر از مردم استان به صورت رایگان مشاوره حقوقی ارائه دهد.

نظر شما