شناسهٔ خبر: 67724920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مثبت سوژه

از تقدیم ۱۳ شهید تا راهیابی به نمایشگاه اسوه

پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید علیرضا محمد حسنی حوزه موسی بن جعفر علیه السلام به نمایندگی از پایگاه های مقاومت بسیج واحد برادران شهرستان کوهبنان در نمایشگاه کشوری اسوه حضور پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید علیرضا محمد حسنی حوزه موسی بن جعفر علیه السلام به نمایندگی از پایگاه های مقاومت بسیج واحد برادران شهرستان کوهبنان در نمایشگاه کشوری اسوه حضور پیدا کردند.
محمد جواد توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج موفق سردار شهید علیرضا محمد حسنی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: اینجانب محمد جواد توکلی در حال حاضر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید علیرضا محمد حسنی دهستان جور می باشم. پایگاه سردار شهید علیرضا محمد حسنی از اولین پایگاه هایی است که از ابتدای تشکیل بسیج با همکاری خانواده محترم شهید بنا گردیده و مفتخر است که بیشترین رزمنده را در سطح شهرستان به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام نموده و تعداد 13 شهید را هم تقدیم انقلاب اسلامی نموده است. این پایگاه همچنین  1 شهید خدمت هم دارد که در سال 1400 در سیل منطقه گلبافت در حین خدمت رسانی به مردم گرفتار در سیل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
پایگاه شهید محمدحسنی در راستای عمل منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی در تمامی عرصه های بسیج فعالیت دارد که برخی از فعالیتهای این پایگاه در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی، در راستای ایجاد محله اسلامی، در زمینه فرهنگی و اجتماعی، در زمینه های علمی و پژوهشی و در زمینه دفاعی و امنیتی حضور موثر و اثر گذاری را دارد.

نظر شما