شناسهٔ خبر: 67724327 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آخر هفته ‎با اخبار دانشگاهی |

از اعطای بورس تحصیلی به بیش از ۱۰۰۰ داوطلب کنکوری تا ساخت خوابگاه‌های متاهلی جدید

هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را در برگرفت و حائز اهمیت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.

 

اعطای بورس تحصیلی به بیش از ۱۰۰۰ داوطلب کنکوری


مسئول کارگروه بورس دانش گفت: پیش‌بینی شده است در سال ۱۴۰۳، یک هزار و ۱۱۹ ظرفیت بورس دانش در سراسر کشور داشته باشیم.

رضا گلشن خواص مسئول کارگروه بورس دانش در خصوص بورس دانش گفت: بورس دانش با هدف حمایت از داوطلبان کنکور سراسری که در رشته‌های علوم پایه و رشته‌های مورد نیاز کشور تصمیم به ادامه تحصیل دارند، طراحی شده است.

وی افزود: بر اساس شیوه‌نامه بورس دانش، ۵ درصد برتر داوطلبان هر گروه آزمایشی می‌توانند در تعدادی از رشته‌های علوم پایه و رشته‌هایی که مورد نیاز کشور است به ادامه تحصیل بپردازند و بورسیه تحصیلی شوند.

مسئول کارگروه بورس دانش تصریح کرد: بیش از ۳۰ دانشگاه و ۳۰ رشته در سال ۱۴۰۳ هدف گذاری شده است که در میان آن‌ها رشته‌های علوم پایه و برخی رشته‌های ۵ گانه علوم انسانی، تجربی، فنی، هنر و زبان‌های خارجی وجود دارد و داوطلبان برتر هر گروه آزمایشی می‌توانند با انتخاب آن رشته و دانشگاه بورس تحصیلی شوند و به ادامه تحصیل بپردازند.

 

از اعطای بورس تحصیلی به بیش از ۱۰۰۰ داوطلب کنکوری تا ساخت خوابگاه‌های متاهلی جدید


بهره‌برداری از خوابگاه متاهلین ۵۰ واحدی و پنج بلوک خوابگاهی تا قبل از آغاز سال تحصیلی


رئیس دانشگاه تهران از بهره برداری از خوابگاه متاهلین ۵۰ واحدی و پنج بلوک خوابگاهی جدید دانشکده فنی کاسپین دانشگاه تهران تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در جریان سفر به شمال کشور که با حضور رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی و سرپرست معاونت فرهنگی دانشگاه، رئیس دانشکده فنی کاسپین و مدیران کل ستادی دانشگاه تهران صورت گرفت، از پروژه‌های عمرانی دانشکده فنی کاسپین بازدید کرد.

پروژه عمرانی احداث خوابگاه متاهلین ۵۰ واحدی دانشکده فنی کاسپین که عملیات آن از اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شده و دارای ۶۰ درصد پیشرفت است، اولین پروژه‌ای بود که رئیس دانشگاه تهران از آن بازدید کرد و تصمیم‌گیری لازم به منظور سرعت‌بخشی انجام این پروژه و اتمام آن تا قبل از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ صورت گرفت.

 

از اعطای بورس تحصیلی به بیش از ۱۰۰۰ داوطلب کنکوری تا ساخت خوابگاه‌های متاهلی جدید

 

فراخوان ثبت‌نام کاروان دانشجویی اربعین دانشگاه الزهرا (س)


نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا و هیات دانشجویی محبان‌الزهرا برای ثبت‌نام در کاروان دانشجویی اربعین فراخوان داد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه الزهرا و هیات دانشجویی محبان‌الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها فراخوانی برای ثبت‌نام اولیه کاروان دانشجویی ظهیرة‌الزینب (سلام‌الله‌علیها) منتشر کردند.

ثبت‌نام در این کاروان اربعین از تاریخ ۲۴ تیرماه تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق این لینک اقدام کنند.

لازم به ذکر است که تکمیل کردن فرم به معنای ثبت‌نام قطعی نیست و نتیجه و شرایط اعزام از طریق کانال هیئت محبان الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها @heyatealzahra_ir اعلام می‌شود.

 

از اعطای بورس تحصیلی به بیش از ۱۰۰۰ داوطلب کنکوری تا ساخت خوابگاه‌های متاهلی جدید

 

 

نظر شما