شناسهٔ خبر: 67723125 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو سوم دموکرات‌ها خواستار کناره گیری بایدن از رقابت انتخاباتی آمریکا شدند

براساس یک نظرسنجی حدود دو سوم دموکرات‌ها معتقدند «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، باید از رقابت انتخاباتی با «دونالد ترامپ» کنار بکشد.  

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس؛ براساس یک نظرسنجی جدید، حدود دو سوم دموکرات‌ها معتقدند «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، باید از رقابت انتخاباتی با «دونالد ترامپ»، نامزد جمهوری خواه، کنار بکشد و اجازه دهد که این حزب یک نامزد دیگر را معرفی کند. 
برپایه تازه‌ترین نظرسنجی مشترک «آسوشیتدپرس» و «مرکز نورک برای تحقیقات امور عمومی»، که در فاصله دو هفته پس از مناظره بایدن و ترامپ برگزار شد، از هر ده دموکرات، تنها سه نفر به سلامت ذهنی بایدن اطمینان دارند؛ این در حالی است که این رقم در نظرسنجی ماه فوریه ۴۰ درصد بود.

<div id="video-display-embed-code_11328518"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4285863/11328518?width=700&height=300"></script></div>

 
بایدن رئیس جمهور هشتاد و یک ساله آمریکا پس از نخستین مناظره با ترامپ برای کناره گیری از نامزدی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا تحت فشار قرار گرفته است.

نظر شما