شناسهٔ خبر: 67721838 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بازنشستگان متقاضی همسان‌سازی حقوق بخوانند/ احکام جدید حقوق‌ها کی صادر می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی درباره اینکه چه بازنشستگانی مشمول متناسب‌سازی هستند، گفت: آن بخشی که پرداخت شد (۳۰ میلیون ریال) برای بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر، در قالب متناسب‌سازی و پرداختی برای حداقل‌بگیرها هم در قالب کمک معیشت بود و این مسیر بر اساس تامین منابع ادامه خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی گفت: متناسب سازی حقوق بازنشستگان با تعامل و هماهنگی کانون بازنشستگان کشوری و بیمه ها انجام و حکم جدید برای آنها صادر خواهد شد.

میرهاشم موسوی در حاشیه آیین افتتاح پروژه‌های درمانی تامین اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه یکی از دغدغه های رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی معیشت بازنشستگان بود، افزود: طبق قانون برنامه هفتم توسعه و مصوبه دولت، ۳۰ میلیون ریال در بحث متناسب سازی پرداخت شد.

وی ادامه داد: بر این اساس باید ۱۲۶ هزار میلیارد ریال تامین می‌شد که با یک هفته تلاش شبانه روزی انجام شد.

وی با اشاره به واریزی ۳۰ میلیون ریال به حساب بازنشستگان، بیان کرد: به ازای هر ماه ۱۰ میلیون ریال به صورت علی الحساب بابت هزینه مستمری و کمک هزینه معیشتی به حساب بازنشستگان واریز شد.

وی درباره اینکه چه بازنشستگانی مشمول متناسب‌سازی هستند، گفت: آن بخشی که پرداخت شد (۳۰ میلیون ریال) برای بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر، در قالب متناسب‌سازی و پرداختی برای حداقل‌بگیرها هم در قالب کمک معیشت بود و این مسیر بر اساس تامین منابع ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی اظهار کرد: تلاش می شود با تعامل و هماهنگی کانون بازنشستگان کشوری و بیمه ها در موعد مقرر حکم جدید بازنشستگان صادر و بر اساس آن حقوق آنها پرداخت شود.

موسوی اضافه کرد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان بر اساس برنامه توسعه هفتم و مصوبه دولت و تکلیف قانونی و مُر قانون انجام خواهد شد ، از این رو بازنشستگان نگرانی نداشته باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما