شناسهٔ خبر: 67721123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه نمین:

شهید آیت‌الله رئیسی عیار ریاست جمهوری و خدمت‌رسانی را اعتلا بخشید

نمین- امام جمعه شهرستان نمین گفت: شهید آیت‌الله رئیسی عیار ریاست جمهوری و خدمتگزاری صادقانه و مخلصانه را بالا برد تا دیگر هیچ کس به این جایگاه به چشم طمع دنیوی نگاه نکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح درمانگاه عمومی نمین، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در کمتر از سه سال مسند ریاست جمهوری لحظه‌ای در روی صندلی ننشست و اجازه نداد تا خستگی‌ها بر او غلبه کرده و یا بخواهد از پشت میز دستور و یا فرمانی را صادر کند.

وی شهید رئیسی را الگوی بی‌نظیر برای دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: خدماتی که او در عرصه خدمت‌رسانی صادقانه بر جای گذاشت باقیات صالحاتی است که سال‌های طولانی در این کشور به شایستگی و نیکی از آن یاد خواهد شد.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: مردم ۲ بار آیت‌الله رئیسی را در عرصه خدمت‌رسانی صادقانه تأیید کردند که یک بار با رأی بالا در سال ۱۴۰۰ و بار دیگر در اردیبهشت ماه امسال و تشییع پیکر او مردم رئیس جمهور مردمی و خادم الرضا را در این مسیر تأیید کردند.

حجت‌الاسلام اسدزاده افزود: همین درمانگاه نمین محصول مجاهدت و تلاش دولت خدمتگزار و پیگیری شخص رئیس جمهور بود که در محروم‌ترین نقطه آماده بهره‌برداری شده که در کمتر از ۲ سال شاهد عملیاتی و اجرایی شدن آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سیره انبیا و اولیای الهی هیچ عملی شایسته‌تر از رفع حاجت و نیازمندی مردم نیست و کاری شایسته در دولت سیزدهم در دستگیری از فقرا، نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر انجام شده که احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در ارائه خدمات رایگان به بیمه‌شدگان و آحاد جامعه جز نمونه‌های ماندگار این حرکت بی‌بدیل است.

امام جمعه شهرستان نمین بیان کرد: دولت آینده نیز باید راه و مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را با قوت و قدرت ادامه داده تا بستر و زمینه رضایتمندی مردم در بهره‌مندی از خدمات مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم آید.

نظر شما