شناسهٔ خبر: 67719537 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به هتک حرمت مسجدالاقصی

گروه‌های مقاومت فلسطین، هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و آن را نشانه پیشرفت توطئه اشغالگران در یهودی‌سازی و تسلط بر مقدسات امت اسلامی دانستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سمانیوز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای، یورش وزیر تندروی صهیونیست به مسجدالاقصی را یک گام تحریک‌آمیز و اقدام خطرناک در راستای یهودی‌سازی مسجدالاقصی دانست.

حماس در بیانیه خود تأکید کرد که ملت مقاوم فلسطین که در مقابل جنایت‌ها و تجاوزهای اشغالگران در سرزمین فلسطین مقاومت می‌کنند، اجازه یهودی‌سازی مسجدالاقصی را به صهیونیست ها نمی دهند.

جنبش حماس از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب خواست برای پایان دادن به این تجاوزهای هدفمند به نخستین قبله مسلمانان، اقدام فوری و جدی انجام دهند و رژیم اشغالگر را به توقف جنایت یهودی‌سازی مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس و سراسر فلسطین اشغالی وادار کنند.

جنبش مجاهدین فلسطین نیز در بیانیه‌ای سکوت دولت‌های عربی و اسلامی در قبال تجاوزهای مستمر به مسجدالاقصی را محکوم کرد.

در بیانیه این جنبش آمده است که تجاوز جدید بن گویر به مسجدالاقصی، نشان دهنده خطر بزرگی است که در انتظار این مکان مقدس است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را که با حمایت و همراهی نظامیان این رژیم انجام شد، محکوم کرد و آن را نشانه پیشرفت توطئه اشغالگران در یهودی سازی و تسلط بر مقدسات امت اسلامی دانست.

انتهای پیام

نظر شما