شناسهٔ خبر: 67718354 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

دستگيری سارقان اماکن خصوصی با ۴۷ فقره سرقت در تبريز

سردار محمدی از دستگيری سارقان اماکن خصوصی با ۴۷ فقره سرقت در تبريز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی فرماندهی انتظامی استان در گفت و گویی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان تبريز، موضوع شناسايی و دستگيری سارق يا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی آثار بجا مانده از سارقان و تحليل داده های موجود هويت متهم اصلی را شناسايی کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: پس از شناسايی مخفيگاه متهم با اخذ مجوز از مرجع قضايی طی عمليات پليسی متهم به هويت معلوم دستگير و جهت بررسي هاي تخصصي به پليس آگاهي استان دلالت شد.

وی عنوان کرد: هر چند متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بوده ليکن در بررسی های تکميلي مشخص شد متهم دستگير شده دارای چند فقره سابقه کيفری موثر در رابطه با سرقت بوده که در بازجويی ها لب به اعتراف گشوده و به ۴۷ فقره سرقت از اماکن خصوصي به ارزش ۶۰ ميليارد ريال در شهر تبريز اعتراف و همدست خود را نيز معرفي که متعاقب آن ديگر متهم نيز دستگير و متهمان تحت تحقيقات تخصصي کارآگاهان قرار گرفتند.

سردار محمدی بیان کرد: اموال مسروقه کشف و اموال به مال باختگان استرداد شد؛ متهمان جهت دادرسي به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار تامين کيفري متناسب روانه زندان شدند.

نظر شما