شناسهٔ خبر: 67718089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مخابرات منطقه گلستان :

افتتاح ۶طرح مخابراتی در شهرستان گالیکش

با حضور سید نجیب حسینی نماینده مردم شهرستانهای گالیکش، کلاله ، مینودشت و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی ۶طرح مخابراتی افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین : در این مراسم که بصورت متمرکز در روستای چغربش قارداش شهرستان گالیکش برگزار شد ۶طرح مخابراتی شامل تاسیس سایت همراه اول و توسعه و بهینه سازی شبکه کابل و فیبر نوری بااعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید نجیب حسینی نماینده مردم ۴ شهرستان شرق استان گلستان با اشاره به طرح های افتتاح شده ، آنرا در جهت ایجاد رفاه ارتباطی مردم منطقه موثر دانست و افزود: تلاشهای صورت گرفته توسط مخابرات در شهرستان گالیکش قابل تحسین بوده و امید است با استمرار آنها و ایجاد زیرساخت های مناسب در تمام نقاط علی الخصوص شبکه فیبرنوری ، خدمات و سرویسهای به روز همچون همیشه در اختیار مردم قرار گیرد.


همچنین  غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تشریح اقدامات انجام شده در شهرستان گالیکش ، توسعه شبکه فیبر نوری را از جمله پروژه های مهم و در دست اجرا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: با تکمیل این پروژه مردم شهرستان می توانند از سرویس اینترنت ftthبا سرعت بسیار بالا بهره مند شده و در مصارف خانگی و تجاری از آن استفاده نمایند.
لازم به ذکر است در این مراسم ، فرماندار شهرستان گالیکش و تعدادی از مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

نظر شما