شناسهٔ خبر: 67717925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تسهیلات ویژه پلیس برای خروج زائران اربعین حسینی تسهیلات ویژه پلیس برای خروج زائران اربعین حسینی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: برای زائران اربعین حسینی تسهیلات ویژه‌ای در فرآیند شناسایی، ثبت و مُهر شدن گذرنامه از زمان حضور در گیت‌های پلیس برای خروج از کشور فراهم شده تا کمترین ایستایی را شاهد باشیم.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حکیم عبداللهی با اشاره به این که فرآیند دریافت گذرنامه مانند سال گذشته به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد، گفت: عزیزانی که از سال گذشته گذرنامه زیارتی (آبی رنگ) دارند کماکان تا ۵ سال اعتبار داشته و بدون نیاز به هیچ اقدام خاصی می‌توانند برای سفر اربعین از آن استفاده کنند.

وی افزود: کسانی که اعتبار گذرنامه عادی (قرمزرنگ) آنان تمام شده است و یا افرادی که می‌خواهند جدیدا گذرنامه زیارتی بگیرند می‌توانند از طریق سامانه‌های مجازی و برنامه کاربردی "پلیس من" به آدرس "police-man.ir "بخش گذرنامه را انتخاب و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: گذرنامه زیارتی با نازلترین قیمت حدود ۶۵ هزار تومان و ظرف ۷۲ ساعت صادر خواهد شد.

سرهنگ عبداللهی با بیان اینکه مسافران و زائران عزیز از هم‌اکنون جهت اخذ گذرنامه اقدام و آن را به روز‌های پایانی موکول نکنند، عنوان داشت: برای زائران اربعین حسینی تسهیلات ویژه‌ای در فرآیند شناسایی، ثبت و مُهر شدن گذرنامه از زمان حضور در گیت‌های پلیس برای خروج از کشور فراهم شده تا کمترین ایستایی را شاهد باشیم.

نظر شما