شناسهٔ خبر: 67717617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمدعلیزاده هدایت کاراته اصفهان را در دست گرفت

نرگس سلطانی

محمد محمد علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان اصفهان امروز (پنجشنبه ۲۸ تیرماه) با حضور سیدمهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، کیکاووس سعیدی نایب‌رئیس فدراسیون کاراته و جمعی از اعضای مجمع در سرای ورزشکاران برگزار شد.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی محمد محمدعلیزاده، محمدمهدی فردوسی و محمد باتوانی برگزار شد که محمدمهدی فردوسی با ارسال نامه انصراف خود را اعلام کرد.

محمد محمدعلیزاده با کسب ۱۷ رأی موافق از مجموع ۲۸ رأی اعضای مجمع برای یک دوره چهارساله به عنوان رئیس هیئت کاراته استان اصفهان انتخاب شد.

در ادامه میلاد سمندریان با ۲۰ رأی به عنوان خزانه‌دار، اکبر دهقان با ۲۱ رأی به عنوان هیئت رئیسه و حسین هرمزان با ۲۰ رأی به عنوان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

کیکاووس سعیدی، نایب رییس فدراسیون کاراته در ادامه این مجمع اظهارکرد: بی‌تردید حضور کاراته در المپیک شانس ایران برای دستیابی به مدال را افزایش می‌دهد، لذا ما نیز به هر شکل ممکن با محوریت فدراسیون جهانی برای تحقق این موضوع تلاش می‌کنیم.

سعیدی افزود: المپیک ٣٢ رشته دارد که ٢٨ رشته ثابت و چهار رشته با نظر میزبان تعیین می‌شود و حذف و اضافه کردن یک رشته، کار بسیار دشواری است.

نایب رییس فدراسیون کاراته با اشاره به مقوله مدیریت در هدایت هیات های استانی گفت: مدیریت یک دانش صنعتی و اقتصادی است لذا نفراتی مانند رییس جدید هیات اصفهان بعنوان یک فعال بخش خصوصی، برنامه ریزی و ظرفیت‌سازی در این زمینه را بخوبی می‌داند.

او خاطرنشان کرد: همه اعضای مجمع باید به رییس هیات کمک کنند و تنها مطالبه گر نباشند تا هیات به حاشیه نرود و فعالیت‌ها بصورت جامع ، نه تک بعدی، صورت بگیرد.

همچنین مهدی صدری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: یکی از آسیب‌هایی که باعث می‌شد، وقفه‌ای در ورزش اصفهان ایجاد شود، بلاتکلیفی هیأت‌های ورزشی بود. ۱۱ هیأت با سرپرستی اداره می‌شوند و امروز یکی از آن‌ها از بلاتکلیفی در می‌آید، امیدوارم شاهد انتخابات و انتخاب بسیار خوب برای کاراته اصفهان باشیم.

وی ادامه داد: آینده خوبی را برای کاراته اصفهان متصور هستم و قطعاً اتفاقات خوبی در این رشته رخ خواهد داد.

انتهای پیام

نظر شما