شناسهٔ خبر: 67717394 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف حدود ۱۰ تن آرد احتکار شده در شهر درب بهشتِ جیرفت کشف حدود ۱۰ تن آرد احتکار شده در شهر درب بهشتِ جیرفت

درپی بازدید‌های سرزده رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت از واحد‌های نانوایی شهر درب بهشت، حدود ۱۰ تن آرد احتکار شده کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

سعید شریفی پور گفت: در پی پاسخگویی به مطالبات مردم شهر درب بهشتِ جیرفت و گردشگران،   مبنی بر بررسی وضعیت نان در این شهر، باهمراهی بخشدار ساردوئیه از واحد‌های نانوایی بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در جریان بازدید‌های سرزده از واحد‌های نانوایی سطح شهر درب بهشت، حدود ۱۰ تن آرد یارانه‌ای احتکار شده با تلاش تیم بازرسی و نظارت کشف و ضبط شد.

شریفی پور اظهار کرد: آرد‌های یارانه‌ای احتکار شده در برخی انبار‌ها به صورت غیرقانونی نگهداری می‌شد که بعد از ضبط، پرونده آرد‌های مکشوفه  تحت عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی تحویل شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه با اخلاگران تصریح کرد: ایجاد اختلال در جریان پخت نان به عنوان قوت غالب مردم خط قرمز ماست، از همین رو اگر نانوایان به درستی و بر اساس اصول، نان را به دست مردم برسانند بدون شک مورد تشویق نیز قرار می‌گیرند، اما با هر نوع تخلفی از جمله احتکار در این زمینه با جدیت برخورد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردمی در اولویت کاری اتاق اصناف قرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه احتکار و تخلف از سوی کسبه با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

نظر شما