شناسهٔ خبر: 67717349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان:

کردستان اولین استان سبز کشور در حوزه گازرسانی است

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در دو بخش جمعیت شهری و روستایی استان ۱۰۰ درصد است و کردستان اولین استان سبز کشور محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله‌گری اظهار کرد: استان کردستان دارای ۳۳ شهر است که همه این شهرها به شبکه گاز سراسری متصل است.

وی افزود: در حال حاضر ضریب نفوذ گاز طبیعی در دو بخش جمعیت شهری و روستایی استان ۱۰۰ درصد است و کردستان اولین استان سبز کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، آموزش را یکی از ابعاد اساسی توسعه منابع انسانی برشمرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۷ هزار و ۸۱۷ نفر ساعت آموزش در طی برگزاری ۳۹ دوره آموزشی در این شرکت به ثبت رسیده است.

فعله‌گری با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق برای آموزش کل پرسنل، ادامه داد: برای همکاران رسمی ۸ هزار و ۶۴۴ نفر ساعت با میانگین سرانه آموزشی ۳۳ ساعت و برای همکاران قرارداد مدت معین ۶۸۱ نفر ساعت با میانگین سرانه آموزشی ۱۷ ساعت کلاس‌های آموزشی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: برای نیروی‌های پیمانکاری شاغل در شرکت گاز استان کردستان نیز ۱۸ هزار و ۴۹۲ نفر ساعت با سرانه آموزش ۲۰ برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، پرسنل آموزش دیده را زمینه ساز تحول در سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: افراد آموزش دیده می‌توانند، نوآوری و خلاقیت بیشتری نسبت به افرادی که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند داشته باشند که این امر باعث می‌شود بهره‌وری به سرعت افزایش یابد و زمانی این آموزش اثر بخش خواهد بود که به صورت پیوسته و برنامه‌ریزی شده باشد تا پاسخگوی اهداف استراتژیک و کلان در سازمان‌ها باشد.

نظر شما