شناسهٔ خبر: 67716762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهار سالن سینمایی در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

زاهدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از افتتاح همزمان چهار سالن سینمایی در سفر پیش روی معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی سرگزی روز پنجشنبه در حاشیه نشست هماهنگی سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری کشور به سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این سفر شاهد افتتاح چهار سالن سینمایی در شهرستان های زهک، خاش، راسک و نیکشهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مدیرعامل موسسه سینما شهر ایران، در این سفر محمد خزاعی را همراهی می کند، ادامه داد: همچنین مسوولان استانی، شهرستانی و شماری از هنرمندان در آیین افتتاح این چهار سالن سینمایی که به صورت همزمان و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با دیگر شهرستان ها در خاش برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان میزان اعتبار هزینه شده برای تجهیز هر سالن های سینمایی را ۱۵ میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: با افتتاح این چهار سالن سینمایی که اتفاقی بی نظیر در حوزه فرهنگ و هنر استان محسوب می‌شود و بدون تردید اثرات مطلوبی به همراه خواهد داشت، تعداد سالن های سینمایی استان به ۹ سالن افزایش پیدا می‌کند.

وی برگزاری شورای سینمایی سیستان و بلوچستان و دیدار با هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان را از دیگر برنامه های سفر معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این خطه اعلام کرد.

نظر شما