شناسهٔ خبر: 67715117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری عامل تیراندازی در ملارد

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری عامل تیراندازی در یک نزاع خیابانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز پنجشنبه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع خیابانی و تیراندازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی، وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به کشف مقدار بیش از یک کیلوگرم مواد روان گردان،۳۴عدد فشنگ جنگی و شکاری،۳ عدد سلاح سرد و ۳ عدد ترازوی دیجیتال، اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردید.


دستگیری سارقان منزل و لوازم خودرو با ۱۰ فقره سرقت در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهر پرند، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: مأموران کلانتری ۱۸ پرند با انجام اقدامات پلیسی در سطح منطقه و بررسی سوابق سارقان سابقه دار، موفق به شناسائی و دستگیری سه سارق سابقه دار در شهر پرند شدند.

این مقام انتظامی افزود: ۳متهم دستگیر شده در بازجوئی های پلیس، به ۱۰ فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت .

دستگیری سارقان اموال تاکسی اینترنتی در رباط کریم
سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از راننده یک تاکسی اینترنتی در سطح شهر پرند، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ‌باانجام ‌اقدامات پلیسی‌ و اطلاعاتی و بررسی سوابق سارقان سابقه دار، موفق به شناسائی متهمان شدند.

فرمانده انتظامی رباط کریم ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دو نفر را در این رابط دستگیر کردند.

سامانه مها، سارق مغازه را لو داد

ستار الهیاری مدیر مرکز هشدار الکترونیک استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در پی آلارم سرقت مشترک مغازه ای در شهرستان قدس که به سیستم هشدار الکترونیک متصل بود، بلافاصله موضوع به نزدیکترین گشت مستقر در محل اعلام گردید.

وی افزود: با حضور به موقع عوامل گشتی، سارق در محل دستگیر و جهت بررسی موضوع و سیر مراحل قانونی به کلانتری دلالت داده شد.

مدیر مرکز هشدار الکترونیک استان در پایان اظهار داشت: سامانه مرکز هشدار الکترونیک ، سامانه اطلاع رسانی و اعلام خطر آنلاین و هوشمندی است که به صورت ۲۴ ساعته به کمک حسگرهای حرکتی و لرزشی، هرنوع تهدید در زمان حضور یا عدم حضور مالک به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می کند و به محض وقوع حرکت غیر عادی در محل های متصل به این سامانه ، مرکز پلیس اطلاع پیدا کرده و گشت پلیس با فوریت یک، برای بررسی موضوع به محل اعزام می شود.

نظر شما