شناسهٔ خبر: 67714913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازداشت ۱۷ نفر متهم در اجرای طرح امنیت محله‌محور ملایر

مهناز روزبهانی

فرمانده انتظامی ملایر از بازداشت ۱۷ نفر در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط کلانتری ۱۴ ازندریان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد ساکی امروز (۲۸ تیر ماه) اظهار کرد: در اجرای این طرح، ماموران سه نفر متهم به کلاهبرداری و ۱۴ نفر متهم جلبی دیگر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، هر ۱۷ نفر متهم را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مأموران سه دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت را به علت ایجاد حرکت‌های مخاطره‌آمیز توسط راکبان، رانندگی مخاطره‌آمیز، استفاده نکردن از کلاه ایمنی، تولید صدای نامتعارف و ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک شناسایی، اعمال تغییر نامتعارف در وضعیت ظاهری و ایمنی خودروها، نصب غیرقانونی شیشه دودی و دیگر مزاحمت‌ها، توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

ساکی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، اظهار کرد: طرح‌های امنیت محله‌محور از اولویت‌های این فرماندهی است که به‌صورت مستمر در محلات هدف اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از بازداشت دو سارق و کشف اموال مسروقه در اجرای طرح امنیت محله‌محور توسط مأموران کلانتری ۱۳ این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای پاکسازی محلات آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران کلانتری ۱۳ و با مشارکت معتمدان محل در حوزه استحفاظی این کلانتری اجرا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس، او با بیان اینکه در اجرای این طرح، ماموران دو سارق سیم و کابل و اماکن دولتی را دستگیر و از سارقان، کابل برق فشار قوی کشف کردند، اظهار کرد: ماموران درپی اطلاع از فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه استخراج رمز ارز، با هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل مورد نظر سه دستگاه رمز ارز را کشف کردند. همچنین  پنج نفر معتاد متجاهر نیز در این طرح دستگیر و برای بازپروری به کمپ‌های ترک اعتیاد فرستاده شدند. همه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

نظر شما