شناسهٔ خبر: 67714637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار مشهد خبر داد

بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) در آینده نزدیک

شهردار مشهدمقدس از بهره‌برداری چهار کیلومتر بلوار و تقاطع غیرهم‌سطح حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف با اشاره به بهره‌برداری چهار کیلومتر بلوار و تقاطع غیرهم‌سطح حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) در این شهر در آینده نزدیک اظهار کرد: ویژگی بارز این پروژه این است که مسیر اصلی دسترسی به بوستان ۷۷ هکتاری کرامت که جزو پروژه‌های شاخص دوره ششم مدیریت شهری است، فراهم می‌شود.

وی افزود: در این میان برای برقراری ارتباط بین دو طرف بلوار که با ریل راه‌آهن قطع شده بود، اجرای تقاطع غیرهم‌سطح در قالب عبور ریل به‌صورت هم‌سطح و سواره رو از طریق زیرگذر در این محل پیش‌بینی شد.

شهردار مشهدمقدس گفت: برای اجرای تقاطع غیرهم‌سطح ابتدا مسیر ریل راه‌آهن به طول هزار و ۲۰۰ متر به‌صورت موقت منحرف و سپس یک‌دستگاه پل به طول ۹۰ و عرض ۳۵ متر از سوی شهرداری اجرا شد.

وی افزود: بخشی از این پروژه شامل دو کیلومتر مسیر، حدفاصل تقاطع غیرهم‌سطح مصلی تا اتصال به جاده شهدای طرق (محمدآباد)، در بهمن سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: در حال حاضر فعالیت برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و تکمیل چهار کیلومتر باقی‌مانده از مسیر این بلوار و اتصال آن به بلوار حر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۸ درصدی ادامه دارد و طبق زمان‌بندی، هر دو پروژه در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما