شناسهٔ خبر: 67713935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آتش سوزی گسترده چهار مغازه در آمل مهار شد

ساری - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت، آتش‌سوزی گسترده چهار باب مغازه در شهر آمل در محدوده رضوان هفت بلوار امام رضا (ع) این شهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری آمل، روح الله اسماعیلی امروز پنجشنبه اظهار کرد: آتش سوزی از مغازه اغذیه فروشی در رضوان هفت دربلوار امام رضا (ع) شروع و شعله های آتش به سه مغازه جانبی سرایت کرده بود و بخشی از اجناس و سقف واحدهای تجاری طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: در کوتاه ترین زمان ممکن آتش‌نشانان ایستگاه مرکزی با خودروی پیشروی اطفای حریق در محل حادثه حاضر شدند و به‌ سرعت تیم عملیاتی نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی اقدام کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، با بیان اینکه مهار آتش‌سوزی واحدهای تجاری حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید، تصریح کرد: در این حادثه لوازم و اجناس واحدهای تجاری در آتش سوخت و به مالک خانه کنار مغازه های سوخته شده خسارت زیادی وارد شد.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است، اضافه کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی با توصیه به صاحبان واحدهای کسب و اصناف گفت: در هنگام فعالیت و یا پایان کار روزانه، به طور حتمی نسبت به اعمال موارد ایمنی واحدهای صنفی خود اقدام کنند.

آتش سوزی گسترده چهار مغازه در آمل مهار شد

نظر شما