شناسهٔ خبر: 67713052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده نزاجا مطرح کرد

نقش مؤثر جمهوری اسلامی ایران در تنظم دکترین سیاسی و امنیتی دنیا

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در زمانی قرار داریم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است و این موضوع را مرهون قیام عاشورا هستیم تا جایی که انقلاب اسلامی به‌رغم تهدیدات دشمنان، طی چهار دهه گذشته روزبه‌روز قدرتمندتر شد و هیمنه استکبار جهانی را فروریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ یوسف قربانی در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: امروز در زمانی قرار داریم که اقتدار ایران در دنیا منحصربه‌فرد است و این موضوع را مرهون قیام عاشورا هستیم تا جایی که انقلاب اسلامی علی‌رغم تهدیدات دشمنان طی چهار دهه گذشته روزبه‌روز قدرتمندتر شد و هیمنه استکبار جهانی را فروریخت.

وی افزود: امروز در دنیا بدون محاسبه قدرت جمهوری اسلامی هیچ دکترین سیاسی و امنیتی تنظیم نمی‌شود، طی روزهای گذشته شاهد یک بی‌ثباتی امنیتی در آمریکا بودیم در حالی که به برکت عاشورا ایران در امنیت کامل وجود دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: ۴۵ سال تحریم نظام جمهوری اسلامی موجب تقویت سامانه‌های نظامی ایران شد، در عملیات وعده صادق به‌رغم پدافند پیشرفته رژیم صهیونیستی، شاهد عملیات غرورآفرین و مؤثر بودیم. امروز واقعیت این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ذوب در ولایت هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند.

قربانی ادامه داد: امروز با وجود سرمایه‌گذاری‌های فراوان دشمن برای تحمیل جنگ، به برکت جمهوری اسلامی، ایران از امنیت بالایی برخوردار است و امیدواریم پرچم این نظام با هدایت مقام معظم رهبری به دست صاحب‌الزمان (عج) رسد.

نظر شما