شناسهٔ خبر: 67712669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهردار رشت:

۳ پروژه تقاطع غیر همسطح رشت به زودی افتتاح می‌شود

شهردار رشت: شهردار رشت با اشاره به اجرای شبانه روزی پروژه‌های عمرانی در رشت گفت: ۳ تقاطع غیر همسطح رشت ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از رشت، رحیم شوقی صبح پنجشنبه در بازدید اصحاب رسانه و خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری رشت اظهار کرد: موضوع ترافیک از دغدغه مشترک مدیریت شهری و شهروندان بوده که مورد توجه ویژه شورای ششم و مدیریت شهری رشت قرار گرفت.

شهردار رشت با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت شهری برای کاهش دغدغه‌های ترافیکی شهروندان بیان کرد: اصلاح برخی معابر سطح شهر گام نخست پارلمان و مدیریت شهری رشت برای کاهش ترافیک‌ها بود.

شوقی با اشاره به اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح اقدام بعدی شهرداری رشت برای کاهش ترافیک‌ها بوده است، اضافه کرد: احداث ۵ تقاطع غیرهمسطح برای گشودن گره‌های ترافیکی رشت تعریف شد و اکنون در حال اجرا است.

وی با اشاره به حجم بالای تملک اراضی در دوره ششم شورا و مدیریت شهری رشت افزود: تملک اراضی شهری در این از دوره شورا و مدیریت شهری رشت کم نظیر بوده است‌.

شهردار رشت از بازگشایی زودهنگام معبر اصلی سعدی به سرگل خبر داد و اضافه کرد: از ۹۸ ملک معبر اصلی سعدی به سرگل رشت فقط ۸ ملک آن تملک نشده که آن هم در حال انجام موارد حقوقی است.

شوقی از بازگشایی معبر لب آب به پیربازار رشت خبر داد و بیان کرد: آسفالت این محور به زودی انجام می‌شود.

به گفته وی اجرای بخش اول پروژه کمربندی رشت با پیگیری‌های مدیریت و پارلمان شهری و با اعتبار شهرداری رشت آغاز می‌شود.

شهردار رشت با اشاره به پروژه شهدای نیروی دریایی و امام حسین (ع) رشت بیان کرد: این دو پروژه در دو لاین مجزای رفت و برگشت با احداث دو پل در در حال انجام است.

شوقی از پیشرفت ۵۰ درصدی لاین رفت پروژه شهدای نیروی دریایی رشت خبر داد و اضافه کرد: ظرف چند آینده یک لاین پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای نیروی دریایی رشت به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای شبانه روزی پروژه‌های عمرانی در رشت افزود: از پنج پروژه تقاطع غیر همسطح رشت، سه تقاطع ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما