شناسهٔ خبر: 67712163 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت سرعت ایران:

حمایت سخت‌افزاری از اسکیت، افتخارآفرینی در مسابقات جهانی را به‌دنبال دارد

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت سرعت ایران گفت: هر میزان حمایت‌های سخت‌افزاری وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، همچنین فدراسیون بیشتر شود، نتیجه آن در مسابقات جهانی ایتالیا شفاف‌تر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر بهزادی‌بروجنی با اشاره به اینکه رکورددار ماده‌های استقامت اسکیت ایران است، اظهار کرد: ورزشکار منتخب برای حضور در بازی‌های جهانی اسکیت که در ایتالیا و در شهریورماه برگزار می‌شود هستم.

وی افزود: خدا را شکر امسال ورزشکاران وضعیت خوبی داشتند و تست‌های سختی برگزار شد و ورزشکاران با تمام قوا در این آزمون‌ها که طی چهار مرحله برگزار شد شرکت کردند و اسامی نهایی معرفی شد و جزو منتخبان بودم.

بهزادی‌بروجنی تصریح کرد: امیدوارم با کمک فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان بتوانیم نتایج مطلوبی در مسابقات جهانی بگیریم و از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش خواهش می‌کنم که رشته ما و فدراسیون را بیش‌تر حمایت کنند.

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت سرعت ایران در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون زحمات زیادی برای اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو کشید و برنامه‌ریزی دقیق و خوبی داشت و جا دارد از زحمات آن‌ها تشکر کنم. امیدوارم با حمایت‌های بیشتر و با حضور رئیس‌جمهور جدید و در پی آن با انتخاب وزیر ورزش جدید، ورزش ما بیش از گذشته به سمت موفقیت برود و با افزایش حمایت و فراهم‌آوری تجهیزات و امکانات بتوانیم در مسابقات فراملی بدرخشیم.

منبع: میزان

نظر شما