شناسهٔ خبر: 67711965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شهردار گلپایگان:

استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در مگا پروژه‌ها ضروری است

فاطمه عبدلی

شهردار گلپایگان گفت: تنها راه عبور شهرداری از معضلات و مشکلات در مگا پروژه‌ها استفاده از پتانسیل بخش خصوصی است.

صاحب‌خبر -

پیمان شکرزاده، در آخرین نشست خبری خود در گلپایگان، اظهار کرد: در سلام ۹۸ با رأی اعتماد اعضای شورای شهر گلپایگان شهردار این شهر شدم،آن زمان معوقات حقوق و مزایای کارکنان و عدم در نظر گرفتن سختی کار برای کارگران زحمتکش از اساسی‌ترین مشکلات شهرداری بود علاوه بر این دفن زباله پشت پارک جنگلی و ایجاد  معضلات زیست‌محیطی مخصوصاً در فصل گرم سال مشکلات زیادی ایجاد کرده بود، اما با همکاری کارکنان شهرداری توانستیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله باغ بانوان، بلوار و میدان امام رضا، آزادسازی خیابان آیت‌الله محمودی و... را در دستور کار قرار دادیم و به سرانجام رساندیم. همواره نگاه ویژه‌ای به میراث فرهنگی شهر داشتیم بنابراین در این راستا تعدادی از حمام‌های تاریخی را بهسازی و تبدیل به یک مکان گردشگر محور کردیم. همچنین رانش ایجاد شده در  مسجد جامع تاریخی را نیز اصلاح کردیم.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه عدالت در خدمات سرلوحه کار من بود گفت: به شعار هر محله یک پارک جامه عمل پوشاندیم تا امیدآفرینی در مردم ایجاد شود. همچنین نهضت پیاده‌روسازی کم‌نظیری را در سطح شهر انجام دادیم و در آن از مصالحی استفاده کردیم که اگر به دلیلی تعمیر تأسیسات زیرزمینی نیاز به کنده‌کاری شود، مصالح آسیبی نبینند. امکان ندارد فردی در سطح شهر گلپایگان تردد کند و در شعاع ۱۰۰ متری خود خدمات شهرداری طی شش سال اخیر را نبیند، روکش‌های آسفالت و لکه‌گیری معابر زیادی انجام شده اما همچنان باید این روند ادامه یابد که شاه‌بیت آن ادامه روکش آسفالت بلوار آیت‌الله محمدی خواهد بود.

شکرزاده تبدیل آتش‌نشانی به سازمان آتش‌نشانی را یکی دیگر از دستاوردهای خود در زمان مسئولیتش دانست و افزود: افزون بر ارتقای مبلمان شهری المان‌های مختلفی را در راستای شهدا ، مدافعان سلامت، سنگ‌نگاره‌ها و ...نصب کردیم، در مجموع  سازمان زیبا و منظر شهری همواره حرف برای گفتن داشت. سه خیابان بهار، سیدالسادات و امام خمینی(ره) بلوک فرش شد و تا پایان تابستان سال جاری  سازمان سیما و منظر شهری انقلابی را در خیابان امام خمینی(ره)ایجاد خواهد کرد. همچنین اولین سر در بازار تاریخی نصب شده و نصب سر درب دوم نیز باید امسال به پایان برسد.

وی اصلی‌ترین عامل توسعه در شهر را حضور اصحاب رسانه فعال دانست و تصریح کرد: شهرداری و شورا باید بتواند بین اصحاب رسانه همدلی ایجاد کند. برای رونق سرمایه‌گذاری در سطح شهر تلاش‌های زیادی کردیم و علیرغم  مشکلات زیادی که داشتیم توانستیم در این راه گام‌های موفقی را برداریم، تنها راه عبور شهرداری از معضلات و مشکلات در مگا پروژه‌ها استفاده از پتانسیل بخش خصوصی است که در این راستا در دو پروژه مهستان و پارکینگ طبقاتی و... از ظرفیت بخش خصوصی بهره‌مند شدیم، از پیمانکار پروژه  مهستان خواسته‌ایم سر استخر و بخشی از سالن آمفی تاتر را تا پایان سال بر بالین بگذارد و به اتمام برساند.

شهردار گلپایگان گفت: قرار است عملیات اجرایی ساختمان جدید شهرداری تا پایان شهریورماه سال جاری به پایان مرحله سفت‌کاری برسد، پس از بهره‌برداری از ساختمان جدید، مکان فعلی شهرداری به فرهنگسرا تبدیل خواهد شد؛ امیدواریم شورای ششم این پروژه را به مرحله بهره‌برداری برساند. در کنگره‌های شهدا و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت شهرداری گلپایگان همواره پیشتاز بوده است.

وی یادآور شد: طی شش سال فعالیتم در گلپایگان یک ثانیه برای توسعه شهر تعلل نکردم و از بهترین لحظات زندگی شخصی‌ام گذشتم تا به مردم خدمت‌رسانی کنم؛ اگر نقصی هم وجود دارد من مقصر هستم اما تمام توان خود را به کار بستم.

به گزارش ایسنا؛ اعضای شورای شهر گلپایگان با استعفای شهردار گلپایگان موافقت و احسان مهاجری را به‌عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند. همچنین  پیمان شکرزاده با ۷ رأی مثبت از شورای ۹ نفره شهر پاکدشت به کرسی شهرداری این شهر تکیه خواهد زد.

انتهای پیام

نظر شما