شناسهٔ خبر: 67711921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه روستای عجب شیر در وضعیت قرمز آبی هستند

تبریز - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه سه روستای عجب شیر در وضعیت قرمز آبی قرار دارند، گفت: چهار روستا نیز در وضعیت زرد هستند که با برنامه ریزی های انجام شده، مشکل آب شرب این هفت روستا برطرف می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این شرکت، محمد خانی روز پنجشنبه اظهار کرد: شهرستان عجب‌شیر از ۲ بخش عجب‌شیر و جوان قلعه تشکیل شده است که هر ۲ در وضعیت سفید آبی هستند و از ۳۸ روستای این شهرستان نیز ۳۱ روستا مشکل آبی ندارند.

وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکل آبرسانی ۲ روستا از محل انعقاد تفاهم نامه (مرحله دوم اعتبارات محرومیت زدایی) و چهار روستای دیگر از محل اعتبارات داخلی در سال جاری رفع می‌شود.
وی افزود: ۶ روستای عجب‌شیر امسال به آب پایدار می‌رسند و روستای حوری به دلیل حجم بالای عملیات جزو روستاهای پیشنهادی برای اخذ اعتبارات استانی در سال آینده است.

از مجموع ۲ هزار و ۷۰۰ روستای آذربایجان شرقی حدود ۷۰۰ روستا دارای تنش آبی بودند که با اجرای طرح جهاد آبرسانی در دولت سیزدهم و آبرسانی به ۴۱۱ روستا در ۲ فاز، تعداد این روستاها به کمتر از ۳۰۰ روستا کاهش یافته است.

نظر شما