شناسهٔ خبر: 67710696 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سقوط قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ لاری گرجستان ثابت ماند/ قیمت بلیت هواپیمای اربعین تعیین شد؟ سقوط قیمت درهم امارات و لیر ترکیه؛ لاری گرجستان ثابت ماند/ قیمت بلیت هواپیمای اربعین تعیین شد؟

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در جریان معاملات بازار ارز همچنان در سرازیری قرار دارد و ارزش آن با قرار گرفتن در 57 هزار و 50 تومان، به کمترین میزان در سال 1403 رسیده است. معامله گران معتقدند قیمت دلار کف جدیدی در 57 هزار تومان در سال 1403 به ثبت رسانده که فعلا از دست نمی‌رود. شیب نزولی قیمت دلار

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در جریان معاملات بازار ارز همچنان در سرازیری قرار دارد و ارزش آن با قرار گرفتن در 57 هزار و 50 تومان، به کمترین میزان در سال 1403 رسیده است. معامله گران معتقدند قیمت دلار کف جدیدی در 57 هزار تومان در سال 1403 به ثبت رسانده که فعلا از دست نمی‌رود.

شیب نزولی قیمت دلار در جریان معاملات امروز زمینه ساز عقب نشینی محسوس قیمت سایر ارزها در بازار تهران شد که در ادامه مروری بر آن ها خواهیم داشت.

قیمت دینار عراق امروز 27 تیر 1403

دینار عراق امروز در حالی میان معامله گران خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته افت قیمتی را تجربه نکرد و 44 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

این روزها اخبار مربوط به سفر زیارتی اربعین در کانون توجه قرار دارد و موضوعاتی چون عرضه دینار عراق، نرخ بلیت هواپیما و اتوبوس و همچنین جزئیات تمدید پاسپورت به سر خط اخبار رسانه ها تبدیل شده است. مانند امروز که مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه هیات دولت درباره نرخ بلیت هواپیما برای سفر اربعین گفت: برای اربعین نرخ گذاری انجام خواهیم داد و هر شرکتی همکاری نکند اجازه پرواز نخواهد داشت.

خبر مهم دیگری که امروز درباره سفر اربعین منتشر شد؛ جزئیات و چگونگی عرضه دینار عراق به هر زائر بود. بنابر اعلام بانک مرکزی، «زائران می‌توانند تا ۲۰۰ هزار دینار دریافت کنند که ارزش ریالی آن همانند نرخ مرکز مبادله است. همچنین این نکته را باید اعلام کنیم که دریافت ارز اربعین منافاتی با ارز مسافرتی برای زائرانی که قصد سفر هوایی دارند ندارد و زائران می‌توانند همزمان ارز مسافرتی را دریافت کنند.»

قیمت درهم امارات امروز

امروز قیمت درهم امارات در جریان معاملات بازار ارز تهران مسیر نزولی را در پیش گرفته است و با افت 53 تومانی که تجربه کرد؛ 15 هزار و 747 تومان نرخ گذاری شد.

نرخ امروز ریال عمان

ریال عمان هم امروز در بازار به مانند درهم امارات کاهش قیمت را تجربه کرد و 149810 تومان نرخ گذاری شد. ارزش هر ریال نسبت به روز گذشته افت هزار و 610 تومانی داشته است.

نرخ امروز لیر ترکیه

معاملات امروز در حالی به پایان رسید که قیمت لیر ترکیه در جریان مبادلات ارزی پایین آمد و با افت ارزش 10 تومانی، به 1740 تومان رسید.

قیمت منات آذربایجان در بازار

امروز همچنین قیمت منات آذربایجان مسیر نزولی را تجربه کرد و 33800 تومان خرید و فروش شد. هر منات با افت قیمت 340 تومانی رو به رو شده است.

قیمت درام ارمنستان امروز

بازار امروز شاهد افت یک تومانی قیمت درام ارمنستان نسبت به روز گذشته است. ارزش هر درام امروز در بازار به 149 تومان رسید.

نرخ امروز لاری گرجستان

لاری گرجستان به مانند سایر ارزهای مرور شده مسیری کاهش را پیش روی خود ندید و ثبات قیمت را تجربه کرد. هر لاری عصر امروز و در پایان مبادلات ارزی 21520 تومان خرید و فروش شد.

آخرین قیمت بات تایلند

حال نوبت به مقاصد آسیایی دور دنیای امروز رسید؛ بات تایلند در جریان معاملات بازار 10 تومان ارزان شد و 1597 تومان قیمت گذاری شد.

نرخ امروز رینگیت مالزی

امروز همچنین قیمت رینگیت مالزی در بازار عقب نشینی کرد و 100 تومان ارزش گذاری شد تا نسبت به پایان معاملات روز گذشته، 12330 تومان معامله شود.

خلاصه معاملات امروز بازار ارز تهران از سقوط محسوس همه قیمت ها نسبت به روز گذشته حکایت داشت و به جز دینار عراق و لاری گرجستان همه ارزها مسیر نزولی را تجربه کردند.

همچنین بخوانید
  • قیمت دینار عراق پایین آمد؛ سود ارز سهمیه اربعین کم شد/ ریال عمان ثابت ماند؛ قیمت لیر ترکیه عقب نشست
  • دینار عراق و لیر ترکیه درجا زدند؛ قیمت درهم امارات پایین کشید/ خبر مهم درباره ارز اربعین
  • سقوط قیمت لیر ترکیه و دینار عراق/ درهم امارات عقب نشست؛ ایران از رقبا جا ماند
  • امارات مقصد محبوب خارجی‌ها شد/ ارمنستان جهان را غافلگیر کرد/ ساز ناکوک قیمت‌ها در بازار ارز

منبع: eghtesadnews-660292

نظر شما