شناسهٔ خبر: 67709083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله سیستانی حمله تروریستی عمان را محکوم کرد

حضرت آیت الله العظمی «سید علی سیستانی»، مرجع عالیقدر شیعیان در عراق، در پیامی خطاب به شیخ «احسان اللواتی»، حادثه تروریستی عمان را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی سید علی سیستانی در پیامی خطاب به شیخ احسان اللواتی، امام جماعت مسجد شیعیان عمان، حادثه تروریستی حمله به مسجد شیعیان در استان مسقط را محکوم کردند.

پایگاه خبری سومریه نیوز چهارشنبه شب گزارش داد که آیت‌الله سید علی سیستانی در پیامی خطاب به امام جماعت مسجد شیعیان عمان، شهادت جمعی از مردم در حادثه تروریستی حمله به مسجدی در استان مسقط را تسلیت گفت.

متن پیام این مرجع عالیقدر بدین شرح است:

علامه جلیل‌القدر شیخ احسان اللواتی، دامت تأییداته

با حزن و تأسف فراوان خبر حمله تروریستی که اجتماع برادران مؤمن شرکت‌کننده در عزای سرور جوانان اهل بهشت در کشور عزیز شما را هدف قرار داد، دریافت کردیم.

ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و تسلیت به جنابعالی و خانواده بزرگوار شهدا و عموم مردم مؤمن برای آن مصیبت بزرگ، از خداوند متعال مسئلت داریم که شهدا را مشمول رحمت و رضوان خود قرار دهد، برای زخمی‌ها و مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید و برای کشور عزیز شما نیز امنیت و ثبات را تداوم بخشد. انه سمیع مجیب.

۱۰ محرم الحرام ۱۴۴۶ هجری

شب گذشته موکب عزاداران حسینی در یکی از شهرستان‌های استان مسقط در کشور پادشاهی عمان هدف حمله مسلحانه تروریستی قرار گرفته و شماری شهید و مجروح شده‌اند.

پلیس مسقط با انتشار بیانیه‌ای با تأیید این حمله مسلحانه اعلام کرد که در جریان تیراندازی به عزاداران حسینی ۶ نفر شهید و ۲۸ تن دیگر از ملیت‌های مختلف مجروح شدند.

نظر شما