شناسهٔ خبر: 67708248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فرشاد احمدزاده:

در پرسپولیس فحش می‌خورم ولی به استقلال نمی‌روم!

فرشاد احمدزاده می‌گوید رفتنش به استقلال از نظر اخلاقی درست نبوده و او خود را بچه خانواده پرسپولیس می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فرشاد احمدزاده بعد از کش و قوس‌های فراوان توانست رضایت سپاهان برای جدایی را جلب کند و به پرسپولیس بازگشت. این انتقال در شرایطی رقم خورد که استقلال هم خواهان جذب او بود اما این اتفاق رخ نداد و احمدزاده در مصاحبه خود گفت هیچوقت حاضر نبود که به استقلال برود.

*من بچه این باشگاه هستم
خداراشاکرم که به خانه‌ام برگشتم. همه هواداران می‌دانند که من بچه این باشگاهم و در آکادمی‌اش بودم و خیلی خوشحالم که آمدم به باشگاهی که از ته قلب دوستش دارم و رویای بچگی‌ام بوده و همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم که خداراشکر باز قسمت شد.

*نمی‌خواهم از غریبه‌ها تشویق بشنوم
من بچه این باشگاهم و برای خانواده پرسپولیسم و همیشه ترجیح می‌دهم در خانواده‌ام دعوا کنم و فحش بخورم تا اینکه بخواهم از غریبه‌ها تشویق بشنوم. همیشه پرسپولیس در قلب من است. برای آمدن به پرسپولیس مثل روز اول ذوق داشتم.

*اگر پرسپولیس پیشنهاد نمیداد هم به استقلال نمی‌رفتم
جا دارد از آقای نکونام خیلی تشکر کنم. زمان فولاد شرایط سختی داشتم و روزها و شبها به من کمک کردند ولی یکسری چیزها هست که از نظر عقلانی به شخصه درست نیست. همیشه گفتم یکسری کارها درست نیست. به باشگاه سپاهان اعلام کردم حتی اگر پرسپولیس پیشنهاد نداد و قرار باشد فوتبال بازی نکنم، به باشگاه بزرگ استقلال نمی‌روم چون از نظر اخلاقی درست نیست.

*استقلال نامه رسمی زده بود
استقلال نامه رسمی زده بود. پارسال هم این اتفاق افتاد. بی احترامی به هواداران استقلال نشود ولی من چون بچه پرسپولیسم از نظر شخصی این کار درست نیست.

251 251

نظر شما