شناسهٔ خبر: 67707919 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

زوج قاچاقچی توزیع مواد افیونی بازداشت شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یک زوج قاچاقچی خبر داد و افزود: متهمان در پوشش باند خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی به تهران می‌کردند که دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۴۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد. رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یک زوج قاچاقچی خبر داد و افزود: متهمان در پوشش باند خانوادگی اقدام به قاچاق و توزیع مواد افیونی به تهران می‌کردند که دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۴۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه سوم این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار داندند.

 وی در ادامه افزود: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران از سرگرفته شد تا اینکه پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد یک زوج جوان که از سوداگران سابقه دار مواد مخدر در پایتخت هستند؛ ضمن مراجعه به استان‌های جنوب شرقی کشور مبادرت به تهیه و انتقال مواد مخدر به پایتخت می‌کنند.

باباپور دامه داد: به دنبال این موضوع ماموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان، مخفیگاه و محل سکونت آنان را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات شهر تهران شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهمان آغاز شد.

 این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت مهمان صادر شد و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش مدقانه بامداد روز گذشته با رعایت موازین شرعی و قانونی ضمن ورود به مخفیگاه متهمان، آنان را در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و در بازرسی از محل ۴۰ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند. 

انتهای پیام/

نظر شما