شناسهٔ خبر: 67706960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

رییس کمیته تعیین وضعیبت بازیکنان:

متاسفانه باشگاه پرسپولیس مقررات را نخوانده است

رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در خصوص رد درخواست تصویربداری از جلسه مشورتی مرتبط با شکایت از علیرضا بیرانوند شفاف سازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در خصوص درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر تصویربرداری از جلسه مشورتی اعضای این کمیته در خصوص پرونده شکایت از علیرضا بیرانوند گفت: ظهر امروز نامه‌ای را از سوی باشگاه محترم پرسپولیس دریافت کردیم که طی آن درخواست کرده بودند از جلسه مشورتی اعضای کمیته برای صدور رأی مرتبط با طرح دعوی از آقای علیرضا بیرانوند تصویربرداری یا صدابرداری شود.

او افزود: در ادامه درخواست آنها مدعی شده بودند چون در هیچ کجای مقررات نکته‌ای در خصوص این موضوع ذکر نشده است پس تصویربرداری یا پخش صوت بلامانع است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان یادآور شد: طرح دعوی پرسپولیس علیه بیرانوند در تاریخ بیستم تیرماه سال جاری با حضور وکلای باشگاه، وکلای بیرانوند و شخص ایشان برگزار شد که جز به جز صحبت‌های مطرح شده در این جلسه به طور کامل صورت جلسه شد و در اختیار طرفین قرار گرفت که آن را امضا نیز کردند. در حقیقت این صورت جلسه هم اکنون نیز در پرونده موجود است و هر دو طرف می‌توانند به طور کاملا شفاف آن را در اختیار داشته باشند.

نورشرق با استناد به مقررات جاری تصریح کرد: در بند سوم ماده ۱۲ آئین دادرسی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به صراحت قید شده است: «مذاکرات اعضای برای اتخاذ تصمیم نهایی بدون حضور طرفین اصحاب رسانه و پشت درهای بسته انجام می‌شود».

او تاکید کرد: ادبیات این بند کاملا صریح و شفاف ما را ملزم می‌کند تا هر گونه مشورت درباره هر دعوی یا خواسته‌ای را محرمانه پیش ببریم.

نورشرق در پایان خاطرنشان کرد: ما درباره این پرونده با توجه به لایحه‌هایی که طرفین داده‌اند انشاالله اتخاذ تصمیم خواهیم کرد.

متاسفانه باشگاه پرسپولیس مقررات را نخوانده است

نظر شما