شناسهٔ خبر: 67704086 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خبرویژه/

تاج‌زاده: پزشکیان رئیس‌جمهور اقلیت است!

برخی از رادیکال‌های چپ در بدنه جریان اصلاحات همچون مصطفی تاج‌زاده که طی پیام‌هایی از زندان به جبهه اصلاحات خواهان تحریم انتخابات شده بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مصطفی تاج زاده در یادداشتی با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نکرده و راهبرد تحریم را انتخاب کرده بود گفته است که باید پزشکیان را رئیس جمهور اقلیت خواند.

این مجرم امنیتی که از راهبرد اصلاحات ساختاری به طیف تحولخواهان و لیدری میرحسین موسوی شیفت کرده در مطلبی تصریح کرده است، ما انتخابات ۱۴۰۰ را با رای ۱۸ میلیونی رئیسی، "انتخابات اقلیّتی" خواندیم.

تاج‌زاده افزوده است: اکنون نمی‌توانیم رای ۱۷ میلیونی پزشکیان [۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای] را پیروزی بخوانیم. آن‌هم درحالی‌که تفاوت آرا حدود ۳ میلیون است و جلیلی در نیمی از استان‌ها نفر اول شد.

وی همچنین با بیان اینکه پزشکیان مظهر اراده ملت است، پس سلف او نیز چنین بود و اگر رئیسی، رئیس‌جمهور اقلیّت بود، پس خلف وی نیز چنین است، تاکید می کند: ما حق نداریم با معیارهای دوگانه با پدیده‌ها مواجه شویم. من البته متاسفم که آرای نامزد اصلاح‌طلبان از ۵۷ و ۵۲ درصد در سال‌های ۷۶ و ۸۰ به ۳۷ و ۴۴ درصد در سال‌های ۹۲ و ۹۶ و سپس به ۲۷درصد از واجدان شرایط در ۱۴۰۳ کاهش یافته است.

قابل توجه آن‌که اصلاح‌طلبان در اتخاذ راهبرد انتخاباتی خود برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دچار تشتت و چنددستگی شدند، از سویی نمی‌خواستند ژست برانداز خود را به چالش بکشند و از جانب دیگر نتوانستند دل از قدرت بکنند!

پیس از این برخی از رادیکال‌های چپ در بدنه جریان اصلاحات همچون مصطفی تاج‌زاده طی پیام‌هایی از زندان به جبهه اصلاحات خواهان تحریم انتخابات شده بودند، این پیام‌ها در جریان ملاقات‌های حضوری این مجرم امنیتی به بیرون منتقل شده است.

نظر شما