شناسهٔ خبر: 67704064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

۱۱ هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سید منصور بیننده اظهار کرد: محسنین کودکانی هستند که به دلیل مشکلات سرپرست آن‌ها مانند بیماری، کهولت سن و از کارافتادگی توان تأمین مخارج زندگی آنها را ندارند.

وی افزود: هم اکنون ۱۱ هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه این تعداد کودک یتیم و محسنین توسط ۱۹ هزار نیکوکار حمایت می‌شوند، خاطرنشان کرد: این حامیان به صورت ماهیانه و در مناسبت‌های مختلف سال، کمک‌های خود را به حساب این کودکان واریز می‌کنند.

بیننده ادامه داد: طی سه ماهه نخست امسال ۱۷ میلیارد تومان توسط این حامیان به حساب این کودکان واریز شده است که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: خیران برای مشارکت در این طرح می‌توانند با تقبل حمایت معنوی از کودکان به صورت ماهیانه هر مبلغی که در توان دارند برای کمک به این کودکان اهدا کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سامانه Ekram.emdad.ir، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ و یا مراجعه حضوری به همه دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت‌نام کنند.

نظر شما