شناسهٔ خبر: 67703498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ریزش در اطراف پزشکیان آغاز شده است

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: سهم‌خواهی از پزشکیان و ریزش حلقه اولیه اطرافیانش یک چالش جدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، غلامعلی رجایی در پاسخ این سؤال که «این روزها بحث سهم‌خواهی از دولت چهاردهم مطرح می‌شود، با توجه به گستردگی که طیف حامیان آقای پزشکیان دارند، این مسئله می‌تواند به یک چالش تبدیل شود؟» گفته است که من فکر می‌کنم یکی از بحث‌های جدی آقای پزشکیان، مسئله اطرافیان ایشان است و از همان اول تشکیل ستاد ایشان دیده شد، ولی گفتند تجربه نداشتند و از شهرستان آمدند برای همین جدی گرفته نشد.

این فعال اصلاح‌طلب اضافه کرده است: اما زمانی که آقای پزشکیان در انتخابات برنده شدند، من شنیدم که باعث رنجش افرادی که در پیروزی‌شان نقش داشتند شد و فاصله گرفتند.

رجایی درباره ریزش‌های زود هنگام در اطراف پزشکیان می‌گوید: البته تلاش‌هایی برای بازگرداندن آنان شد، اما آقای پزشکیان باید در این چالش مداخله کرده و اجازه ریزش ندهند. رویکرد ایشان باید جذب آرایی باشد که به ایشان رأی ندادند چه برسد که حلقه‌های اولیه بخواهند فاصله بگیرد.

رجایی می‌گوید: من مسئله سهم‌خواهی را چالش جدی می‌دانم و ایشان باید در این قضیه دخالت کند. بحث سهم‌خواهی می‌تواند برای ایشان یک پاشنه آشیل باشد که نتیجه خوبی هم نخواهد داشت. افرادی که چند دور وزیر شدند به دلیل تجربه و سابقه اگر بخواهند در کابینه باشند، موج برگشت منفی علیه ایشان ایجاد خواهد شد.

به باور این فعال اصلاح طلب، رویکرد پزشکیان باید جذب آرایی باشد که به ایشان رأی ندادند چه برسد که حلقه‌های اولیه بخواهند فاصله بگیرد. من مسئله سهم‌خواهی را چالش جدی می‌دانم و ایشان باید در این قضیه دخالت کند.

بحث سهم‌خواهی می‌تواند برای ایشان یک پاشنه آشیل باشد که نتیجه خوبی هم نخواهد داشت. افرادی که چند دور وزیر شدند به دلیل تجربه و سابقه اگر بخواهند در کابینه باشند، موج برگشت منفی علیه ایشان ایجاد خواهد شد

نظر شما