شناسهٔ خبر: 67703304 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

واکنش قالیباف به بمباران یک مدرسه در اردوگاه نصیرات غزه

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به بمباران یک مدرسه در اردوگاه نصیرات غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل به سزای اعمالش می‌رسد؛ فلسطینیان سرزمین خود را پس می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به بمباران یک مدرسه در اردوگاه نصیرات غزه توسط رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: بمباران مدارس و خانه‌ها شاهدی است بر بی‌رحمی بی‌پایان صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی آنها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام افزود: این روز‌ها می‌گذرد؛ اسراییل به سزای اعمالش می‌رسد؛ فلسطینیان سرزمین خود را پس می‌گیرند و روسیاهی می‌ماند به دولت‌هایی که از این جنایات پشتیبانی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات وحشیانه خود علیه اهالی غزه، مدرسه «ابو عریبان» وابسته به آنروا در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.

طبق گزارش دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، این حمله ۱۵ شهید و ۸۰ زخمی برجای گذاشته است.

مدرسه ابو عریبان محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود، اما صهیونیست‌ها بدون توجه به این مساله، آن را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز آوارگان در منطقه «المواصی» در «خان یونس» را هدف قرار داد و صد‌ها تن از افراد بی‌گناه را در این منطقه شهید و زخمی کرد.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود که هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود. ما به توقف فوری درگیری‌ها نیاز داریم تا چرخه خشونت برای مردم غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه به آنها برسد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/341

نظر شما