شناسهٔ خبر: 67703210 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خبرویژه/

نبوی: دست از سهم‌خواهی از این گوشت قربانی بردارید/ هشدارهای چریک پیر درباره تغییر در شعار « برای ایران» پس از پیروزی!

بهزاد نبوی: از همه اعضای کمیته‌ها عاجزانه استدعا دارم، به خاطر ایران و به خاطر دکتر پزشکیان بینوا، دست از سهم‌خواهی از این گوشت قربانی بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، بهزاد نبوی از چهره‌های قدمی جبهه اصلاحات در اعتراض به سهم‌خواهی عده‌ای از اصلاح‌طلبان از دولت چهاردهم، با این متن از آن‌ها خواسته است دست از این کار بردارند!

در متن منتشر شده از سوی چریک پیر اصلاحات آمده است: با سلام، با مطالعه مطالب دوستان، به نظر می‌رسد شعار «برای ایران» قبل از انتخابات، به شعار «برای وزارت» تبدیل شده است.

از همه اعضای کمیته‌ها عاجزانه استدعا دارم، به خاطر ایران و به خاطر دکتر پزشکیان بینوا، دست از سهم‌خواهی از این گوشت قربانی بردارند.

پیشنهاد می‌کنم رئیس و همه اعضای کمیته‌ها، از داشتن پست و مقام منع شوند، تا بتوانند کمی هم به فکر ایران و آینده آن باشند.

نبوی در پایان با کنایه نوشته است: ارادتمند همه، اصلاح‌طلب سابق و به قول تحول‌خواهان، استمرارطلب امروز!

مسعود پزشکیان در مناظرات انتخاباتی بارها تأکید کرد که برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد و مشورت با کارشناسان را ایده حکمرانی خود قرار داده بود. از همان ایام مشخص بود که در صورت پیروزی او در انتخابات، جنگ شدیدی برای سهم‌خواهی در کابینه شکل خواهد گرفت.

باگذشت کمتر از دو هفته از انتخابات ریاست‌جمهوری، پیش‌بینی‌ها حقیقت از آب درآمدند و خبرها حاکی از تلاش‌های دو حلقه مهم در اطراف پزشکیان برای تصاحب بیشتر کابینه است. حلقه اول با رهبری حسن روحانی و در سمت دیگر حلقه محمد خاتمی و تیم سازندگی!

نظر شما