شناسهٔ خبر: 67703132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رهایی یک محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیای دم

رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: یک محکوم به قصاص با تلاش مقامات قضایی شهرستان قلعه گنج و اعضای شعبه‌ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر زندان منوجان، مصلحین وسران طوایف با رضایت اولیای دم مقتول از قصاص نجات یافت. رییس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: یک محکوم به قصاص با تلاش مقامات قضایی شهرستان قلعه گنج و اعضای شعبه‌ی صلحی شورای حل اختلاف مستقر زندان منوجان، مصلحین وسران طوایف با رضایت اولیای دم مقتول از قصاص نجات یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی مهدیان‌فر از بخشش یک زندانی محکوم به اعدام در قلعه گنج در راستای پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم خبر داد و اظهار داشت: به دنبال مصوبات کارگروه استانی پیگیری صلح در پرونده‌های قتل و با میانجیگری مقامات قضایی و اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف مستقر در زندان منوجان و مصلحین و سران طوایف یک محکوم به قصاص از چوبه دار نجات یافت.
وی با تشکر از خانواده مقتول به خاطر ترویج فرهنگ گذشت و رافت اسلامی گفت: اقدام خداپسندانه و کریمانه خانواده مقتول، نشان از ایمان و صبر جزیل این خانواده و ارادت آنها به اهل بیت (ع) به ویژه امام حسین (ع) دارد.
رئیس دادگستری قلعه‌گنج با تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مجدانه آقای قاسمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج، مددکاران و اعضای صلحی زندان و مصلحین وسران طوایف در این امر خیر، عمل پسندیده گذشت را بسیار مؤثر و سازنده و قابل قدردانی دانست.
انتهای پیام

نظر شما