شناسهٔ خبر: 6770278 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال قهرمانی آسیا؛

سیچلو برای ایران و ژاپن خط و نشان کشید

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال قطر در نشست خبری بعد از مسابقه با ترکمنستان برای دو تیم ایران و ژاپن خط و نشان کشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سومین و آخرین روز از دور مقدماتی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ساعت 13 امروز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد و تیم های ملی والیبال قطر و ترکمنستان از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان قطری ها موفق شدند 3 بر یک و با نتیجه 25 بر 14، 26 بر 28 ، 25 بر13 و 25 بر 20 ترکمنستان را شکست دهند.

سیچلو سرمربی قطری ها که با کسب 6 امتیاز در دو دیدار گذشته صعودشان به جمع 8 تیم برتر نهایی شده بود، در این مسابقه از بازیکنان ذخیره در این دیدار استفاده کرد. تیم ملی قطر در چارچوب مسابقات مرحله دوم باید فردا ساعت 17 مقابل تیم دوم گروه D قرار گیرد. ترکمنستانی ها با شکست امروز بدون امتیاز شدند و از فردا باید برای تعیین جایگاه نهم تا شانزدهم به مصاف تیم سوم گروه D خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال قطر در نشست خبری بعد از این مسابقه گفت: اگر فردا با ژاپن مسابقه داشتیم، توانایی شکست آنها را داریم اما هدف ما برای مراحل بالاتر است.

خوان سیچلو که در زمان حضور خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران دستیار او بود، تصریح کرد: ژاپن تیم خوبی است و والیبال را خوب بازی می کند. اما می دانم که ما توانایی پیروزی برابر قهرمان آسیا (ایران) را نیز داریم.

علی اسدی دریافت کننده تیم قطر پس از عملکرد موفق تیمش نیز در این نشست خبری گفت: بازی را خیلی ساده تصور می کردیم به همین خاطر ست سوم را باختیم.

وی افزود: مسابقه به مسابقه بهتر می شویم و توکل به خدا تا قهرمانی در این مسابقات پیش خواهیم رفت.

تیم ملی والیبال قطر با غلبه بر تیم ملی والیبال ترکمنستان 3 امتیاز دیگر بدست آورد و به عنوان تیم اول گروه B با 9 امتیاز از سه پیروزی متوالی به دور دوم این مسابقات راه یافت.

والیبال ژاپن با هفت مقام قهرمانی، سه نایب قهرمانی و سه مدال برنز پرافتخارترین تیم مسابقات قهرمانی آسیا است. تیم ایران نیز در سالهای 2011 و 2013 عنوان قهرمانی این رقابت ها را کسب کرده است.

ورزشی(2)**1379

نظر شما