شناسهٔ خبر: 67702517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رکابزن سپاهان: قزاقستان، کلمبیا، اروگوئه و اسپانیا رقیبان اصلی من در تور بین‌المللی بودند

اصفهان - ایرنا - رکابزن تیم سپاهان گفت: نمایندگان قزاقستان، کلمبیا، اروگوئه و اسپانیا رقیبان اصلی من در بیست‌ و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی «کینگ‌ هایلک» چین بودند.

صاحب‌خبر -

سعید صفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیست‌ و دومین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی «کینگ‌ هایلک» با رقابت ۱۵۵ رکابزن از قاره‌های مختلف در چین برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره بهترین دوچرخه سوار آسیایی لقب گرفتم و در مرحله دوم رده سوم را کسب کردم و در مجموع مسابقات با حضور نمایندگان جدی و سرسخت از تمام قاره‌ها رده یازدهم را به خود اختصاص دادم.

این ورزشکار ادامه داد: در بخش آسیایی مسابقات، رقابت دشواری با دوچرخه‌سواران مدعی قزاقستان داشتم، اگرچه نمایندگان مغولستان و تایلند نیز توانمند ظاهر شدند.

صفرزاده خاطرنشان کرد: رقیبان قزاق در دنیا حرف‌ زیادی برای گفتن دارند و بی‌شک در بخش آسیایی رقابت‌های بین‌المللی نیز با توان بالا حضور می‌یابند و کسب بهترین مقام آسیایی توسط من، خشم آنان را برانگیخت.

وی افزود: دوچرخه‌سواران کلمبیا، اروگوئه و اسپانیا بهتر از سایر رکابزنان ظاهر شدند و این مساله مصاف را برایم سخت‌تر کرد.

رکابزن سپاهان گفت: نخستین بار است که یک نماینده از ایران در این مسابقات شرکت و مقام کسب کرده و این در جای خود برای ورزش کشورمان ارزشمند است.

به گزارش ایرنا، صفرزاده رکابزن تیم سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌ای ایران و همچنین مسابقات اخیر قهرمانی کشور مدال طلا کسب کرده بود.

رکابزن سپاهان: قزاقستان، کلمبیا، اروگوئه و اسپانیا رقیبان اصلی من در تور بین‌المللی بودند

نظر شما