شناسهٔ خبر: 67701710 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق فارس:

مشترکان خوش مصرف برق جایزه می‌گیرند

ایرنا

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: مشترکان صنعت برق اگر تابستان امسال ۱۵ درصد در مصرف برق خود صرفه‌جویی کنند، مشمول دریافت جوایزی ارزشمند خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد رسول تحفه بر لزوم مدیریت مصرف برق در فصل تابستان تأکید کرد و گفت: عبور از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری با همراهی تمامی مشترکان در سراسر استان به‌ویژه مشترکان بخش خانگی ممکن خواهد شد که شهروندان می‌توانند با رعایت راهکارهای ساده اما تأثیرگذار مصرف برق خود را تا ۱۵ درصد کاهش داده و سهم بسزایی در تأمین برق پایدار برای همه مشترکان ایفا کنند.

 وی تنظیم دمای کولرگازی روی ۲۴ درجه، نصب سایه‌بان، عایق‌کاری کانال و تعویض پوشال کولر آبی، استفاده از کولر آبی روی دور کند، از برق کشیدن لوازم برقی بعد از استفاده از آنها، استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف، استفاده از نور طبیعی در روز، توجه به برچسب انرژی در هنگام خرید لوازم برقی، موکول نمودن استفاده از لوازم برقی پرمصرف مثل اتو، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی و... به ساعت‌های خارج از اوج بار (۱۲ ظهر تا ۱۸ عصر) و از (۲۰ تا ۲۳ شب) را از جمله راهکارهای مصرف بهینه برق برشمرد که شهروندان می‌توانند با بکار بستن آنان ضمن مدیریت مصرف برق در پویش «باانرژی» نیز شرکت کنند.

 

 

مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با تأکید بر اینکه کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی را هدف اصلی پویش «باانرژی» دانست، گفت: این پویش باهدف افزایش آگاهی عمومی نسبت به اهمیت صرفه‌جویی در مصرف برق و تشویق مردم به کاهش مصرف خود، راه‌اندازی شده و همه مردم می‌توانند با ثبت‌نام در این پویش و کاهش مصرف برق خود، در قرعه‌کشی جوایز ارزشمند شامل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک‌هزینه خرید محصولات خانگی دیجیتال و الکترونیکی و تخفیف در قبوض برق تا سقف رایگان شدن شرکت کنند.
 
 محمد رسول تحفه سهمیه قطعی خودروهای فارس تا پایان تابستان سال جاری را ۶ دستگاه خودرو اعلام کرد و افزود: طی سه مرحله قرعه‌کشی باقی‌مانده، در آخر تیرماه ۲ دستگاه، آخر مردادماه ۲ دستگاه و آخر شهریورماه ۲ دستگاه خودرو به هم استانی‌ها تعلق خواهد گرفت.
 
وی یادآور شد: در صورت تحقق صرفه‌جویی بیشتر در مقایسه با سایر استان‌های کشور، سهم مشترکان خانگی شهرستان‌های فارس در هر ماه از جایزه بزرگ (خودرو) افزایش خواهد داشت.

 مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس روش‌های دریافت اپلیکیشن «باانرژی» را مراجعه به سایت https://ba-energy.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و یا برقراری تماس با سامانه ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ معرفی کرد و گفت: پس از نصب اپلیکیشن «باانرژی» راهکارهای مصرف بهینه برق و معرفی وسایل پرمصرف برقی از طریق اپلیکیشن به مشترکان قابل‌ارائه خواهد بود.

محمد رسول تحفه با قدردانی از همراهی ارزنده شهروندان از تمامی مشترکان این شرکت درخواست کرد باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی و تداوم گرما، مصرف بهینه برق را به‌صورت جدی موردتوجه قرار داده و این شرکت را در حفظ پایداری شبکه و ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم‌یاری کنند.

انتهای خبر/

نظر شما